obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Alle porten opengooien
aluxy
Best mensen,

ik ben al lang tijd op zoek naar een oplossing om alle pooten open te gooien voor alle connected devices met de modem.
Ik wil dit omdat ik verschillende spellen speel op de PS4 en ik word heel erg moe van het op zoeken van de ports om vervolgens fatsoenlijk potjes kan spelen.
Hiervoor heen had ik een ander modem (ander ISP), waarbij ik simpel alle ports kon open gooien via "Port Trigger" met alleen 1-65000 te voegen.
Ik weet dat dit niet veilig is etc. etc. iemand enig idee hoe dit met de huidige modem gerealiseerd kan worden.
 
Techguy
Mag ik adviseren om niet al je poorten open te zetten? Dit lijkt me met het oog op beveiliging niet bijster verstandig namelijk. Wat je wellicht beter kan doen is je console in de DMZ zetten (ook onveilig maar in mindere mate.

Ik zou ook eens kijken op portforward.com daar kan je voor je modem en spellen waarschijnlijk zo vinden welke poorten je kan forwarden voor je console.
 
I R Baboon
Voor consoles kan je zeker de DMZ gebruiken. Dan zijn alle poorten in één keer open.
Bij de huidige consoles hoef je niet zo bang te zijn voor de veiligheid.
Dat soort apparaten zijn prima beveiligd. Voor PC en/of servers is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle porten opengooien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
alle internet traag bij youtube uploaden Snelheid : 26 05 apr 2015
Veiligheidslek in alle Fritzboxen! Verplicht updaten! Algemeen : 6 20 feb 2014
Mail porten Huawei configuratie en problemen : 5 12 feb 2013
Advertentie