obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Officiele storingsmelding
Techguy
Hi,

Ik vond onderstaande op de site van Online.nl, ik ben op dit forum terechtgekomen doordat ik wat hinder ondervind de laatste tijd. Ik was hier op zoek naar informatie maar heb dit niet gevonden wel veel mensen met soortgelijke problemen sinds de lijn gemigreerd is. Ik kwam zojuist het volgende tegen op de site van Online.



Hoofdmenu > 
Meldingen en storingen
Antwoord
Bekende storingen

Internetstoring
Op dit moment hebben we problemen met onze internetdiensten. Dit merkt u aan traag of niet werkend internet. Wij vinden dit zeer vervelend. De oorzaak is inmiddels bekend en we werken er hard aan. Uiterlijk 10 november is het opgelost. Hierdoor is onze klantenservice ook veel drukker dan u van ons gewend ben. Onze excuses voor het ongemak.


Ik hoop dat ook jullie hier wat aan hebben, er word hier duidelijk gesproken over verstoring in het netwerk...


Bij deze mijn kleine bijdrage en informele kennismaking :D
 
ronald1975
nou kijk naar de laatst geplaatste berichten .. daar hebben we geen hel(p)desk voor nodig ;-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Officiele storingsmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie