obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Gratis eMail stopt
wedebe112
Mijn vrouw en ik hadden beide een gratis abonnement, nog uit de tijd van Wando en nu stopt ONLINE deze (na vele naam/provider-wisselingen).
Ik vind het niet zo erg om nu te betalen en heb dat aangegeven, doch voor mijn vrouw wil ik met haar naam (in mijn eMail) als 2e mailbox aanmelden. Daar zij een ander klantnummer heeft kan ze haar eMail adres niet behouden vertelde de Online-helpdesk.

Wie o wie kan mij uit de droom helpen en of een oplossing geven zonder haar nu bestaande eMail adres te hoeven wijzigen.
 
Tiger

Quote

wedebe112 schreef:

Mijn vrouw en ik hadden beide een gratis abonnement, nog uit de tijd van Wando en nu stopt ONLINE deze (na vele naam/provider-wisselingen).
Ik vind het niet zo erg om nu te betalen en heb dat aangegeven, doch voor mijn vrouw wil ik met haar naam (in mijn eMail) als 2e mailbox aanmelden. Daar zij een ander klantnummer heeft kan ze haar eMail adres niet behouden vertelde de Online-helpdesk.

Wie o wie kan mij uit de droom helpen en of een oplossing geven zonder haar nu bestaande eMail adres te hoeven wijzigen.

Uit de droom helpen kan ik je niet maar vroeg of laat moest het zo komen Hotmail en gmail zijn ook gratis en daar ben je niet van een provider afhankelijk dus het zou verstandig zijn geweest om op tijd je mailadres naar een van die gratis mailadressen te wijzigen.
Helaas zal je nu toch een andere keuze moeten maken.
Tiger
 
wedebe112
Tiger,

Ik schreef toch dat ik gewoon ga betalen omdat ik heel veel via Online doe en mijn vrouw vrijwel niets, maar wil wel proberen als zij opzegt ik via mijn mailbox een id aan kan maken met haar oude eMail adres. Bij haar staat er vrijwel niets in, dus de inhoud mag verloren gaan.
Maar nu het antwoord op mijn vraag??
 
DiaboliQ
Je kan de vraag beter op Twitter of Facebook vragen aan Online. Als je wil betalen moet dat toch kunnen?
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis eMail stopt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Advertentie