obey-robots.txt
02 December 2016, 18:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Family, maar snelheid Lite

@nietje
Hallo, vrijdag (17e)is mijn verbinding omgezet van Lite naar Family, beide orange(wanadoo). Mijn Livebox geeft onderstaand aan, maar ik down en up nog op de oude snelheid. Weet iemand wat ik moet doen?
De omzetting zou i.e.i. maandag de 20e plaatsvinden.

ADSL statistieken

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 18204 Kb
Afname Dichtbij : 17.9 (dB)
Ver weg : 6.5 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 9 (dB)
Ver weg : 14 (dB)
HEC-teller 577
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 27
ES-teller van 1 dag 0

Bedankt voor jullie antwoord.:p

Edit Wanabo; smileys uitgezet ivm statistiek.
Gewijzigd door Wanabo op 19 november 2006, 13:06

Wanabo
Je statistieken zijn goed! Theoretisch zou je ongeveer met 2 megabyte kunnen downloaden. Dat je kennelijk nog op je oude snelheid zit geeft mij te denken. (Heb hier een beroerde downloadsnelheid)

Wil je je up en download hier eens posten.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

@nietje
Hoi, het is de oude Lite snelheid, daar is niets in gewijzigd:

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 349.9 KByte/sec
(=2799 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 89.3 KByte/sec
(=714 kbps

Groetjes en bedankt voor het meedenken.
Ik ben zometeen even weg, maar kijk vanavond direct weer naar je antwoord!! Fijn!!

pinnhead31
wat ik hier uit begrijp is dat je test bij speedtest.nl o.i.d.
wanneer ik dat doe , dan heb ik ook slechte waardes terwijl ik wel kan downloaden met gemiddeld 1.7 Mb ps.

probeer het hier eens http://speedtest....

Wanabo
Ik betaal voor Family (tot 20 megabit). Dat ik conform de postcode check slechts 8 megabit haal wist ik van te voren en daar heb ik ook geen probleem mee.

Als ik nu lees dat jij met een Lite abo hogere snelheden haal dan ik met Family, dan kan ik beter mijn abo om laten zetten.

Overigens heb ik wel recent deze lage downloadsnelheid doorgegeven n.a.v. een storing in de centrale van Almelo. Ben benieuwd of er daardoor verbetering optreed.

Nog ff de test van bbnet. (niet representatief doordat er nog een download meer draait)

Your current bandwidth reading is: 986.00kbps which means you can download at 123.25 KB/sec. from our servers.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

pinnhead31
dit is nu de mijne:

Your current bandwidth reading is: 13.19 Mbps which means you can download at 1.65 MB/sec. from our servers.

met de livebox die ik eerst had kwam ik hier niet hoger dan 1.2Mbps

guus
Ik heb nog een wanadoo livebox dus als ik ga overstappen naar Adsl family ong. over een maandje ofsow dan krijg ik ook een orange livebox?

@nietje
3243.9 kbps YOU
4096 kbps ADSL 4Mbps
8192 kbps ADSL 8Mbps
10240 kbps ADSL2+ 10Mbps
16384 kbps ADSL2+ 16Mbps
24576 kbps ADSL2+ 24Mbps

Bovenstaande is mijn snelheid met de bbned speedtest.

Zou het nou echt zo zijn dat mijn snelheid nagenoeg gelijk ligt aan mijn oude abo??? Er gaat maar eens een telefoontje naar Orange, dat zal ik dinsdag doen, omdat de omzetting eigenlijk maandag zou plaatsvinden. Dat zou ik toch wel ongelooflijk vinden, zeg. De jongen aan de telefoon, zei dat ik de 20 Mbit waarschijnlijk niet zou halen, maar toch kon rekenen op 5x de snelheid van mijn Lite abo, dus rond de 15Mbit.
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd....Angry

guus
Your current bandwidth reading is: 880.10kbps which means you can download at 110.01 KB/sec. from our servers.

Dit haal ik met Adsl Direct klopt precies haal ik ook altijd als download snelheid Is dat redelijk of?

K heb vorig jaar op 20 november ong. de het abbonoment gekregen dusz zal wel overgaan staat er alleen als ik de speedtest doe met de postcode op orange.nl dan staat er dat het nog niet beschikbaar is hoe kan dit en wanneer komt dit wel? en heb ik dan een nieuwe livebox nodig?

@nietje
Ook mijn snelheid bij Newsleecher blijft hetzelfde als bij mijn oude abo, n.l. rond de 45KB/s Sad . (voor zover de newsserver van Orange al iets goed binnenhaalt...)
Zucht..........

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Family, maar snelheid Lite', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen 16 04 november 2016, 22:35
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid 10 02 mei 2016, 13:55
Snelheid inperken? Huawei configuratie en problemen 61 15 november 2015, 12:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:18:03
| Roroko08:30:21
| trebor6009:09:31
| mbakirci09:25:47
| Lutz09:39:31
| earlyhchicken09:39:35
| Jan194711:59:09
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?