obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode
Jasper79
Hoi,

Ik heb gisteren m'n modem van Online binnen gekregen en die gladde praatjesmaker die langs de deur kwam zei dat hun modem in bridge mode kon net als m'n witte ziggo broodtrommel, echter nu ding binnen en nergens bridge mode te vinden in de fritz box 5490.

Klantenservice zegt dat ondersteunen we ook niet maar op internet wel een optie om PPPoE in pass through te doen.

https://www.edpnet.be/nl/support/installeren-en-gebruiken/internet/fritz!box-beheren/hoe-kan-ik-fritz!-box-in-bridge-modus-configureren.html

Alleen is dit voor een ander type.

Ik wil namelijk mijn Asus router behouden als regelneef zeg maar en liefst ook nog dual wan zolang ik nog ziggo heb als backup (kan op de Asus ingesteld worden)

Iemand een idee hoe ik dat werkend krijg met de fritz box? DHCP heb ik al uit gezet want die ging direct in conflict met de Asus 🤣

Bvd
 
Wanabo
Misschien kun je je vraag stellen op het XS4ALL zusterforum. Daar zit veel Fritzbox expertise.

https://xs4all.gebruikers.eu/news.php
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Bridge modus Support Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 06 apr 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Advertentie