obey-robots.txt
07 December 2016, 17:19
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen KPN meer! Orange goede optie?

Ogbi
Dag mensen,
Ik ben net nieuw hier. Ik ben hier terecht gekomen door mijn zoektocht mijn huidige combinatie Orange+Kpn+Kpn+Tele2 wat korter te maken. Nu is op mijn postcode bar weinig mogelijk en bieden eigenlijk enkel Tele2 en Orange opties aan in de vorm van telefoonabonnementen tegen veel lagere tarieven dan wat ik nu bij de KPN+Tele2 afdraag. Omdat ik in mijn nachtdienst veel tijd over heb om internet af te struinen kom ik uit op Orange+Livebox. Tele2 heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in om mijn gehele pakket in handen te geven, mede gevoed door slechte recenties op de fora. Nu komt 'ie

Gezamelijk met Livebox kom ik op 7 Euro voor een onbeperkt bellen abonnement tov nu (17... Euro + 7 Euro (Tele2)=) 24 Euro.
24 (huidige situatie)-7(Orange)= 17 hele Euro's voordeel!!!

Ivm mogelijke storingen wordt hier overal geadviseerd KPN Budget icm Orange Telefonie te nemen. Maar... Ik heb in de 4 jaar tijd welgeteld 1 maal even zonder internet gezeten en de stroom valt eigenlijk alleen uit als we een Tsunami hebben in Arnhem of wanneer de Posbank toch een actieve vulkaan blijkt te bevatten. Waar hebben we het dan over?

17 Euro voordeel, nummer behouden, gratis bellen. En dan via Orange. Of ben ik ineens heel naief zo in de nachtdienst van de Geestelijke Gezondheids Zorg Shock
Gewijzigd door Ogbi op 30 november 2006, 06:32

mecheltje
Zou toch lekker kpn bedget houden of je nu € 9.95 aan kpn of orange betaald kan je beter aan kpn betalen heb je 2 nummers en de zekerheid als orange uitvalt dat je via kpn kan bellen.

En mocht je orange op een gegeven moment willen opzeggen hoef je in iedergeval geen kpn aansluitg aan te vragen scheelt weer veel geld.

Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn kpn heb gehouden en kwa euies maakt het dus geen fluit uit.
Waarom moeilijkheden zoeken als je die kan voorkomen.

Richard
Exactemunde, er zijn gewoon -geen- voordelen als je het nummer laat overnemen door Orange want dan komen er extra kosten bij.
Deze kosten zijn, zoals Mecheltje al schrijft, even hoog als een belbudget telefoonlijn.

Als je 1 argument kunt noemen wat het fijner zou maken om de lijn door Orange te laten overnemen horen we dat graag want mijns inziens zijn er geen voordelen te noemen om dat te doen.

Greetings, Richard.

Ogbi
Ik heb nu aan kosten:
18,16 voor belbasis
19,94 ADSL KPN deel
7,54 ISP Orange
7,00 belkosten Tele2
= ruim 53 euro per maan
Wanneer ik Orange basis neem + Livebox kost het me 2 Euro/maand abonnementskosten ipv 18,16 voor de kpn of -belbudget- 9.95.
Het bellen via Orange Belbasis is ook nog eens marginaal voordeliger voor Mobiel en starttarief dan Tele2. Wanneer ik kies voor Totaal van Orange, 6 Euro (1e half jaar 5 Euro) ben ik qua vaste lasten een beetje goedkoper uit (2.95) en dito voor de belkosten.

Dus, uiteindelijk zou het niet zo heel veel schelen wanneer je uitgaat van KPN Budget, maar altijd in het voordeel van Orange. Daarnaast is voor mij op mijn aansluiting, Orange een zeer betrouwbare ISP geweest, in totaal (zoals in mijn openingsdraad staat) 30 minuten uitval in 4+ jaar.
Gewijzigd door Ogbi op 30 november 2006, 18:22

henk55
mecheltje schreef: Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn kpn heb gehouden en kwa euies maakt het dus geen fluit uit.

Sterker nog... als je je KPN aansluiting afzegt en de maandelijkse 9,95 Euro aan Orange afdraagt betaal je ook nog eens eenmalig 9,95 Euro extra aan administratiekosten........ aan Orange natuurlijk.

Richard
Tja ogbi ik heb het adsl 20mbit Family pakket met Telefonie erbij.
Kost me (zonder korting) 29,95 per maand. Daar komt dan die 9,95 voor Belbudget bij van KPN is samen 39,90 en dan kost me het bellen per minuut niets naast vaste lijnen in het binnenland, alleen maar het starttarief van 4 cent.

Als je een telefoonpakket gaat pakken zoals Orange Basis ben je toch weer centen per minuut kwijt. Het ligt er dus maar aan wat je wilt.

Met zo'n pakket zul je vast goedkoper uit zijn op de manier die jij beschrijft, maar als je gewoon adsl family met telefonie neemt, dan heb je weer die kosten per minuut er niet bij en ben je daar weer goedkoper mee uit.

Greetings, Richard.

Ogbi
Nou, ik kan in mijn dorp nog helemaal niet van de kpn af, hoe graag ik het ook zou willen. Ik heb inmiddels wel gekozen voor kpn budget + orange basis. Heb in ieder geval voor de toekomst al de spullen in huis.

wallybal
Ga niet over op orange telefonie. DRAMA

Suug
wallybal schreef:

Zonder onderbouwing vind ik deze reactie niet goed. Zijn genoeg mensen die wel tevreden zijn.

Geef een probleem aan en geen schreeuw.GrinGrin
Gewijzigd door Suug op 04 december 2006, 18:37

hevi
wallybal schreef:

Ik heb nu twee jaar VOIP telefonie bij Wanadoo/Orange. Het eerste jaar feitelijk gratis, het tweede voor 5 Euro. Na wat opstartproblemen heb ik (bijna) geen verstoringen meer gehad.
Wat mij betreft een prima alternatief. Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen KPN meer! Orange goede optie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:20:51
| Hans03:41:09
| Memooh05:07:48
| Wanabo09:43:55
| Tiger17:55:16
| ronald schuit18:53:45
| ekhhorlings21:13:29
| Lutz21:20:39
| mRcan22:44:57
| dutch flash23:01:22
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.