obey-robots.txt
07 December 2016, 17:19
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

@ blijft knipperen

rob2008
Gisterochtend voordat ik naar school ging wilde ik nog even gaan internetten.


Bij het ophalen van mijn emails kreeg ik al gelijk allerlei foutmeldingen.
Ben naar mijn live box gelopen en zag alleen het lampje van de pcmi insteekkaart branden en het @lampje knipperen.

Livebox opnieuw opgestart.
Zelfde probleem
Livebox gereset.
Zelfde probleem


's Avondsa de helpdesk gebeld (Fabian en Jochem)


Konden mij na een aantal testen niet helpen en gingen dit probleem doorgeven aan een 2e lijns medewerker.

Het probleem is dat ik bijna niet zonder internet kan.
Ik volg nl ook online cursussen en moet elke dag op onze Share point site kijken.

Dit heb ik ook gemeld aan de twee medewerkers.
Het is nu half 3 en er is nog niet gebeld.
Ik zit nu even bij een kennis op het internet.


Ik heb een draadloze Livebox met een Sagem dongle.
Het lampje @ blijdt nog steeds knipperen ook na een harde reset
livebox uitzetten, reset knop ingedrukt houden, live box aanzetten, wachten tot lampje 1,3, en 5 brand en dan loslaten.

Blijft wederom het @ knipperen.

Vanochtend is er een kennis langsgeweest die heeft gekeken naar de adsl aansluiting.
Was niets mis mee.
Ik kan nl ook gewoon via KPN bellen.

Met de livebox is ook niets gebeurd.
Ik had maandagavond nog op internet gezeten.

Misschien kunnen jullie mij helpen?
In de helpdesk (na een aantal verhalen te hebben gelezen) heb ik niet zoveel vertrouwen.

Livebox en telefonie heeft bij mij altijd goed gewerkt.

Ik wil graag internetten en de Sharepoint site bezoeken.

Je kan mij eventueel ook bellen
06-50907574


Gr,

Rob
 
Wanabo
Probeer eens een harde reset en kijk of het dan weer goed komt. Let er tevens op dat het mogelijk is dat je LB de firmware gaat updaten.

FAQ harde reset onderste topic
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
rob2008
Dank je voor je snelle antwoord.

Ook de harde reset heb ik al reeds uitgevoerd.



Gr,

Rob
 
Richard
Tja, helaas, het wachten zal toch op Orange zijn.
Toevallig had ik deze week 's nachts zoiets raars. Uit heldere hemel opeens mijn internet verbinding weg en het @ lampje knipperen. Dat bleef ook maar knipperen.
Toen heb ik de stroom er even afgehaald, 10 sec. gewacht en er weer op gezet, daarna bleef het ook wat langer dan normaal knipperen maar toch kwam de klik van de telefoon en korte tijd daarna bleef het lampje ook weer branden en was het goed.

Als je lampje blijft knipperen lijkt het er op dat je geen linesync krijgt. Het kan een storing in de telefooncentrale zijn, een storing bij Orange of toch een probleem met je Livebox.

En als een gewone reset en harde reset niet helpt, kunnen wij er helaas ook niet verder mee helpen als alle aansluitingen verder goed zijn.
Als je naar het probleempje kijkt wat ik net beschreef, zou het me dus niet verbazen als er op meer plaatsen een storinkje geweest is gezien ik van jou een soortgelijk verhaal lees, alleen komt hij bij jou niet meer terug in sync.

Greetings, Richard.
 
marrabel
Rob, ik heb ook sinds gisteren hetzelfde probleem van een knipperend @-lampje. Sad

Ik was maandagavond (4 december) aan het internetten, en tot ca 23:55/24:00 uur werkte mijn internetverbinding nog prima. En sinds 0:00/0:05 uur (5 december) ligt mijn ADSL-verbinding eruit. En blijft het @-lampje op mijn Livebox knipperen.

Hierover heb ik inmiddels ook contact gehad met de Orange-helpdesk. Tips/suggesties als
- vervangen telefoonstekker tussen ISRA-punt en Livebox,
- harde reset (reset knop ingedrukt houden, stroom er 1 minuut af, en nadat de stroom er weer op staat nog 30 seconden loslaten)
hebben niet geholpen. Het @-lampje blijft knipperen en de Livebox haalt ook na reset geen update binnen.

Mijn Wanadoo/Orange internet heeft altijd (ruim 11 maanden) goed gewerkt, dus het is geen opstart-probleem (in geval van nieuwe klant / nieuw opgeleverde verbinding).

Het contact tussen mijn pc en de Livebox was goed (ook sinds de storing / nu met het knipperende @-lampje). Ik heb een recente Firmware versie (034), dus dat is in orde.

Het toevallige is dat ik vorig jaar op 5 december mijn ADSL had aangevraagd (oplevering was eind december 2005), en nu dus precies weer op 5 december ik het ADSL-signaal kwijt lijk te zijn. Maar mijn abonnement loopt nog gewoon door, en volgens de helpdesk ligt hierin niet het probleem.

Orange zal nu een nieuwe Livebox opsturen. Mogelijk is mijn Livebox kapot (al vind ik het wel toevallig dat het modem precies om 0:00 uur stuk gaat). Hopelijk wordt daarmee het probleem opgelost.

Groeten, Martijn


edit:

Inmiddels werkt mijn internetverbinding weer. Smile Ik heb de Livebox vanavond nog een keer of 4 een harde reset gegeven, met tussenpozen van 20 minuten, en de laatste keer vond de Livebox wel een ADSL signaal (@-lampje blijft continu branden, en ook het telefoon-lampje brand nu). Dus blijven proberen blijkt de moeite waard!
Gewijzigd door marrabel op 06 december 2006, 20:51
 
RiaH
Vorige week had ik hetzelfde probleem. Voordat ik de pc en LB 's avonds uitzette, werkte alles nog normaal. Bij het opstarten de volgende dag had ik ook het knipperende @-lampje. Diverse resets uitgevoerd op aangeven van de helpdesk en vanuit de handleiding, maar niets hielp. Een nieuwe LB zou worden toegestuurd. De volgende dag werkte alles ineens weer normaal, na herstart.
Kennelijk is er toch ergens een storing geweest.

De nieuwe LB deed het ook direct weer goed, maar de volgende dag viel de verbinding ineens weer weg en gingen er weer allerlei lampjes knipperen. Ik dacht even dat het weer misging, maar na enige tijd had ik weer gewoon verbinding en tot op heden is het goed blijven gaan. Mogelijk is de firmware bijgewerkt. Ik heb er niet op gelet welke firmware er bij de nieuwe LB zat, nu is het wel de nieuwste.


Ria
 
rob2008
Goedemorgen,

En ik zit weer op het net!!!!!!

Zojuist livebox ingeschakeld en het lampje @ bleef ineens branden.

Heb gisteravond de helpdesk gebeld en uitgelegd dat ik er echt mee zat.
Studeren in een bibliotheek, internetcafe of bij anderen kan ik niet.

Ben blij dat het is opgelost!

Groetjes en dank voor de reacties.


Rob
 
Lizard
Zal dan denk ik ergens een hickup geweest zijn in de centrale ofzo.
 
ScorPioX
misschien vanwege het wanadoo overgaan naar orange verhaal..
nieuwe firmware ivm de layout.
En dat wat oudere versies van de LB er even moeite mee hadden?!
Kiss My Bullet!
 
Neo
Ik vermoed eerder een update o.i.d. in de centrale zoals Lizard zei.

Misschien ook wel een tijdelijke Outage.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '@ blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
telefoonindicatie op huawei modem blijft rood? Huawei configuratie en problemen 5 15 januari 2014, 14:27
Van mijn HUAWEI HG655d DSL led blijft knipperen. Huawei configuratie en problemen 2 01 september 2013, 17:25
T mobile draadloos modem werkt niet, dsl blijft knipperen Algemeen 10 03 januari 2013, 15:49
Zomeractie terugbetaling 3mnd abonnementskosten blijft uit. Algemeen 9 07 februari 2012, 02:06
Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE Livebox firmware 84 24 januari 2010, 18:57
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:21:27
| Hans03:41:45
| Memooh05:08:24
| Wanabo09:44:31
| Tiger17:55:52
| ronald schuit18:54:21
| ekhhorlings21:14:05
| Lutz21:21:15
| mRcan22:45:33
| dutch flash23:01:58
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.