obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Aanmeldingsproblemen

Jerooney
Nog voor mijn avontuur is begonnen heb ik al problemen met Wanadoo.
Na het online aanmelden kreeg ik de bevestigingspapieren binnen en daar werd aangegeven dat ik online de status van de aanvraag kan bekijken. Ik dus even kijken en ja hoor... er is een foutmelding die niet nader kon worden omschreven. Na 2 dagen toch maar even de helpdesk gebeld. Na even wachten krijg ik een nogal onvriendelijke jongedame aan de lijn die mijn klantnummer vraagt, me in de wacht zet en toen 20 minuten lang niks. (Ik had nog geen vraag gesteld) Dus ik de telefoon er op gegooit en nog maar eens geprobeerd. Deze keer een jongeman die me iets correcter te woord stond. Hij gaf aan dat de aanvraag was geweigerd maar de rede was niet te zien... Mijn vraag is of iemand dit ook heeft gehad en wat er aan de hand kan zijn.

Op dit moment zit ik nog bij @home en heb een kpn belbasis aansluiting met Tele2 preselect. De bedoeling is om tele2 op te zeggen en kpn te verlagen naar belbudget. Dit hoefde nog niet van te voren gedaan te worden werd mij verteld door zowel Wanadoo als Tele2 bij eerdere navraag. Kan het dan toch hieraan liggen?
 
Wanabo
Is Wanadoo al wel beschikbaar? Soms zetten ze iets te vroeg een regio open voor aanmelding en moet de centrale nog geschikt gemaakt worden.

Los daarvan maakt het volgens my niet uit of je Tele2 en belbasis hebt. Inderdaad kun je later terug naar belbudget. Tele2 heb ik zelf nooit afgezegd, maar omdat het carrier select was en dat dus door omzetting naar belbudget automatisch verdwijnt ben ik zo ook van Tele2 af.

Probeer anders eens per email je vraag te stellen.

http://eresponse.wanadoo.nl/cgi-bin/wanadoo.cfg/php/enduser/std_alp.php

log in en verstuur je vraag.

Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Jerooney
Wanadoo is beschikbaar, dit is gecontroleert door de helpdeskmedewerker
Er is op dit moment door de helpdesk een case aangemaakt en ik word binnen 5 werkdagen gebeld... vraag me af of dit gaat gebeuren (ik heb nooit zo'n gelukkige ervaringen met helpdesks...)

ik wacht dat in ieder geval even af.
 
Jerooney
Vandaag nog maar eens gebeld met de helpdesk en wat blijkt. Er was geen registratie van enig telefoongesprek en er was al zeker geen sprake van een case die aangemaakt zou zijn.... Wat een geweldige start Sad

anyway, deze keer een zeer behulpzame medewerker te spreken gekregen die meteen zijn excuses aanbod en deze keer ook een casenummer gekregen. Dus we wachten nog maar weer een tijdje...
 
Vlokjesman
hahaa die is cool ... omdat ze het niet kunnen zien...
meestal kan dit ook nog komen omdat in de centrale geen plek meer is .. noem het maar rejeceted cause no more room for you here Grin Pfft
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Vlokjesman
en owja .. ook geen tele2 abbo hebben ... krijg je problemen met je wanadoo telefonie
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Jerooney
inderdaad was het probleem dat er geen plekje meer vrij was in de centrale... Uitgesteld met 4 weken dus we wachten maar even af. Ik moet wel zeggen ik ben keurig gebeld door de helpdesk en alles is uitgelegd. Tele 2 gaan we opzeggen maar dat hoefde pas zodra we worden aangesloten...
 
Puma
het gaat erg goed met wanadoo. in nijverdal zijn ze op dit moment ook aan het uitbereiden. 4x20 kabels (komt overeen met 800 huishouden)(kabels worden aangesloten op cassetes) worden geplaatst en er komt een nieuwe DSLAM erbij. zo komt wanadoo uit op 2 DSLAM's in nijverdal.

versatel: 2 stuks
Babyxl: 1
BBned: 3
KPN: 6 stuks (grote industrieterrein die veel verbindingen opslokt)


 
Vlokjesman
over een aantal weken komen er meerdere uitbreidingen in de centrales..
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Suug
Kan dicht volgens mij
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanmeldingsproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:16:46
| Tiger02:57:57
| dutch flash03:15:25
| Ano03:22:48
| RichieB04:53:01
| funkyduck05:03:15
| frankvdz12:58:02
| Hans13:18:50
| mountainmaster14:11:35
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?