obey-robots.txt
09 December 2016, 20:12
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kan niet gebeld worden

BenV
Ben er gisteren achter gekomen dat wij niet gebeld kunnen worden, althans vaak niet. Als ik mijn eigen nummer bel met de mobiel krijg ik te horen dat alle lijnen bezet zijn.
Is dit een probleem van Orange of van de LB?
Geen idee wat ik hiermee aanmoet maar het is wel erg vervelend
 
Optimist
Het lijkt me in elk geval een probleem van Orange te zijn! Smile

Kan je wel gewoon gebruik maken van Internet als je niet bereikbaar bent per telefoon? Indien dat zo is, dan zou ik een call loggen bij de helpdesk.

Optimist
 
Wanabo
Vermoedelijk werkt alles weer na een reset van de livebox. Als je de LB 'zwaar belast' dan wil die zichzelf nog wel eens ophangen. Mocht je veel downloaden met b.v. p2p of via nieuwsgroepen, probeer het dan eens iets rustiger aan om te zien of het daar door komt.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Richard
Kan ook wel zijn dat het netwerk bij Orange misschien te zeer belast is. Laatst kregen we hier ook van iemand te horen die ons belde (toen over mobiel) dat hij de melding "alle lijnen bezet" kreeg te horen toen hij ons probeerde te bellen.
Ik was toen aan het internetten dus internet werkte verder prima. Lampje op de Livebox gaf ook "hoorn op de haak" weer dus feitelijk zoude we bereikbaar moeten zijn.

Een kwartiertje later werkte alles weer vanzelf zonder dat ik iets gewijzigd of nagekeken had.
Dus als meer mensen dit op die manier ervaren zou het ook nog wel eens kunnen wijzen op capaciteitsproblemen.

Greetings, Richard.
 
BenV
Internet werkt wel altijd, tot nu toezonder problemen al ben ik niet helemaal tevreden met de maximaal te halen snelheid maar dat ligt aan de afstand tot de centrale dus daar kan orange niks aan doen.
Vandaag de helpdesk gebeld en hier kreeg ik te horen dat ik de LB maar moest resetten omdat er nieuwe software beschikbaar was die de problemen zou oplossen versie 045 !!
De LB gereset maar er wordt niet geupdated, geen idee waar dit aan ligt. Zowel een soft als een hard reset gedaan.
Maar eventjes in de gaten houden en kijken hoe het verder gaat.
Dank aan de posters voor de antwoorden
 
Richard
Voor zover mij bekend is 045 nog niet vrijgegeven, toch?

Greetings, Richard.
 
Lizard
Zoals ik eerder al een keer ergens zei denk ik niet dat Orange vlak voor de feestdagen een nieuwe firmware gaat uitbrengen.
Gewoon om het feit dat resources tijdens de feestdagen bij elk bedrijf krapper zijn.
 
Suug
Volgens mij in januariSadWinkSmile
 
Richard
Ja dat meende ik me ook te herinneren, maar ik vroeg het me toch even voor de zekerheid af omdat in de tekst van BenV stond dat de helpdesk het volgende gezegd zou hebben:
Vandaag de helpdesk gebeld en hier kreeg ik te horen dat ik de LB maar moest resetten omdat er nieuwe software beschikbaar was die de problemen zou oplossen versie 045 !!

En uiteraard verbaast mij dan zo'n uitspraak van de helpdesk.

Greetings, Richard.
 
BenV
Nou de helpdesk medewerker zei toch echt dat die versie beschikbaar was en dat de LB die vanzelf moest binnenhalen, weet het natuurlijk ook niet maar ben wel steeds meer overtuigd van de slechte kwaliteit van welke heldesk dan ook.
Volgens de helpdesk van mijn vorige provider, @HOME, was zelfs mijn windows een keer versleten !! dat gebeurde door veelvuldig gebruik. Terwijl later bleek dat zij een grote storing in hun netwerk hadden.
Nouja we zien wel, wachten rustig af tot de volgende versie echt beschikbaar is en hoop dat het probleem dan opgelost is, maar vervelend blijft het wel zeker omdat je nooit weet wanneer het wel en niet werkt.
Gewijzigd door BenV op 17 december 2006, 09:28
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet gebeld worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:51:59
| Wanabo01:37:37
| SterkeJerke02:30:57
| jms31903:26:35
| gvmelle05:18:22
| MBroertjes05:37:38
| dutch flash08:59:52
| Franx11:47:23
| Lutz13:18:29
| Johan420:01:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.