obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
netwerkkabel is niet aangesloten
Wanabo
Beste helper,

Ik begin zat te worden!!weken lang bezig met de melding van LAN verbinding 2. een van de netwerkkabel is niet aangesloten.Grrrrrrrrrrrr

helpdesk geeft de schuld aan de computer terwijl nieks aan de hand was.(Ik ben net overgestap naar wanadoo fam abo).3 jaar lang was ik zeer tevreden met de kpn service.Nu...de overstapen,alleen maar ellende !!!!!!!!!!!

Laaste poging maar doen!!!

Groet

Rick

Bericht gepost names rickrivai.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
misschien een brakke netwerkkabel?
 
Wanabo
Er is een gele en een rode aansluiting op de LB, heb je die alletwee geprobeerd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
Kun je de usb aansluiting eens probleren? Als je daarmee dezelfde melding krijgt dan ligt het echt aan de livebox. Met al deze testen en resultaten kun je denk ik wel de helpdesk overtuigen dat je een nieuwe livebox nodig hebt.

Helaas dat dit natuurlijk net jou moet overkomen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
Je download is beter als bij mij met een LAN aansluiting. (zie PM) Je upload is iets beter als de helft. En dat is onverklaarbaar!

Met LAN krijg je nog steeds die rare foutmelding. Ik zou toch proberen een nieuwe livebox te regelen, temeer omdat je zelf al verschillende testen hebt gedaan. Een laatste voorstel is om het eens met een andere pc te proberen, of desnoods een andere LAN kaart in je pc.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Vlokjesman
ga naar je tcp-ip instellingen ..
verander je ip-adres in
10.0.0.10

kjik dan of je kunt internetten.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netwerkkabel is niet aangesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie