obey-robots.txt
11 Juli 2014, 02:00
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 45% [83 stemmen]
45% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 55% [100 stemmen]
55% [100 stemmen]

Stemmen: 183
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep ADSL VDSL Livebox Huawei internet telefonie » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken

livebox wifi

liesbeth janssen
Heb livebox wifi opnieuw geinstalleerd. Dit na leegmaken computer door leverancier ivm talloze virussen Draadloze internetverbinding werkt prima voor hoofdgebruiker computer. Als "gast" is het niet mogelijk om internet op te starten. Als ik livebox instellen aankies, dan verschijnt de melding "livebox wordt geconfigureerd" maar na enkele minuten verschijnt de melding "dit programma reageert niet". Voor de reparatie werkte internet ,ook voor gast, uitstekend. Weet iemand raad??

Wanabo
Het kan een rechtenkwestie zijn. Kijk eens bij configuratie scherm, gebruikers accounts en kies het gast profiel en kies verander account type. Kijk of je daar wat instellingen vind die je kunnen helpen.

Overigens gebruik ik een engelstalige versie dus bovenstaande benamingen kunnen afwijken.Frown

Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Scarlet, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

liesbeth janssen
Helaas kan ik niets vinden op de gastaccount over de toegang tot internet

liesbeth janssen
Weet niemand raad voor mijn probleem?? Heb van mijn zoon de precieze foutmelding vernomen. Als de "gast" internet wil opstarten dan krijgt hij de melding dat deze computer geen geldig ip adres heeft. De hoofdgebruiker kan wel internet opstarten. Voor de reparatie door leverancier werkte de livebox voor beiden wel goed.

Wanabo
Laat je zoon de computer opstarten met het gast account. Zodra de computer klaar is kijk je bij netwerk adapters, eigenschappen. Check of TCPIP als netwerk protocol geinstalleerd en aangevinkt is. Kijk daarna bij eigenschappen. Vermoedelijk staat ip en dns op automatisch verkrijgen en in 9 van de 10 gevallen is dat correct. Staat er iets anders maak het dan gelijk met de instellingen van de hoofdgebruiker. Suc6
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Scarlet, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:

Reageren? » Word lid! Of log in!

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
WIFI Guest account maken op HG655D Huawei configuratie en problemen 4 07 mei 2014, 16:22
Problemen met wifi Algemeen 11 05 februari 2014, 21:20
Wifi valt steeds uit op Huawei G655d Storing 3 03 februari 2014, 21:49
Geen wifi verbinding op laptop via HUAWEI HG655d Algemeen 29 22 januari 2014, 01:13
livebox problemen Storing [Livebox] 2 15 januari 2014, 03:03
Goedenacht bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Nath0rigin< 5 mins
Wanabo02:08:55
T_I02:42:13
Lutz03:25:19
Roroko04:09:11
neon-ice09:30:03
dutch flash10:38:20
SKDJ11:09:37
WillemWilliams11:35:27
I R Baboon 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

09 juli 2014, 17:21
Hallo, iemand van de helpdesk wellicht aanwezig om mij te helpen met een trace-route?

09 juli 2014, 09:31
Na firmware moest alles beter zijn. Interactieve TV, meer toepasselijke naam = non-actieve TV

06 juli 2014, 13:19
Bevriest het beeld zomaar weer een tijdje. Gelukkig hebben we digitenne nog niet opgezegd en hangt er nog achter. Hoop dat t gauw anders wordt.

04 juli 2014, 21:57
Wie kan me de WAN instellingen van een ZyXEL router voor internet, bellen & digitale TV doen toekomen?

30 juni 2014, 20:30
interactieve TV van ONLINE werkt niet !!!! decoder krijgt geen groen lichtje... HELP ME