obey-robots.txt
05 December 2016, 03:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Gaming probleem...

Bobo34
Beste mensen,

Sinds kort heb ik me laten overhalen door wanadon't en de Livebox die zij er bij hebben geleverd. Nu heb ik totaal geen problemen met Internetten op zich, downloaden is erg snel. Met payserver download ik als het even meezit met 1400 kb/s. Maar als ik dan bijvoorbeeld met mijn clan ga spelen, dan heb ik het over het spel Call of duty 2 in combinatie met Teamspeak, dan schijnt de verbinding het erg zwaar te hebben en dan kan ik 6 minuten zonder problemen spelen en daarna valt gewoon de verbinding er uit. Hij start daarna wel weer op, maar wel met een restart van de Livebox.

Ligt dit misschien aan een bepaalde instelling van mijn Livebox, of moet ik hiervoor gewoon een andere router aanschaffen ?

Vriendelijke Groet,
Jeffrey
Gewijzigd door Bobo34 op 06 april 2006, 23:54

Puma
waarom is die bij mij wel stabiel?
check hieronder:

naamloos9kk.th

zie het aantal uren online. deel dat door 24 en je hebt het aantal dagen
in mijn geval is dat 831/24= 34.6 dagen. de livebox is gereset toen
de nieuwe firmware aan kwam!!!!
Gewijzigd door Puma op 05 april 2006, 23:20

Suug
Senoer schreef:
waarom is die bij mij wel stabiel?
check hieronder:

naamloos9kk.th

zie het aantal uren online. deel dat door 24 en je hebt het aantal dagen
in mijn geval is dat 831/24= 34.6 dagen. de livebox is gereset toen
de nieuwe firmware aan kwam!!!!

He senoer

zo ver kom ik dus nooit, de livebox blijft goed, maar na ongeveer 400 uur doet mijn telefoon nits meer, dit terwijl ik geen telefonie heb van wanadoo.
Even resetten en alles is weer goed.

Puma
toen ik in juni 2005 de livebox kreeg, was die wel instabiel.
eerst volgende firmware update was het een stuk beter geworden.
2e nog beter. 3e is echter iets minder geworden. in het begin crashte die gewoon als ik het met firefox benaderde. nu doet ie dat niet meer.
ik vond het ook fijner toen er verschillende subnetten waren voor elke verbinding. makkelijk uit elkaar te halen en makkelijker te filteren met ACL's op me cisco router. nu is alles in een Sad
Gewijzigd door Puma op 05 april 2006, 23:28

Suug
Senoer schreef:
toen ik in juni 2005 de livebox kreeg, was die wel instabiel.
eerst volgende firmware update was het een stuk beter geworden.
2e nog beter. 3e is echter iets minder geworden. in het begin crashte die gewoon als ik het met firefox benaderde. nu doet ie dat niet meer.

Bij mij loopt die vast met IE. Een bekend probleem bij wanadoo.
Gewijzigd door Suug op 05 april 2006, 23:29

Puma
meer mensen hebben er last van. bij sommigen doet ie het wel gewoon en bij anderen niet Frown

van petsie
"meer mensen hebben er last van. bij sommigen doet ie het wel gewoon en bij anderen niet"

zijn er nou verschillende versies van die leefdozen in omloop? hardwarematig, dus los van de firmwaar?

Suug
van petsie schreef:
"meer mensen hebben er last van. bij sommigen doet ie het wel gewoon en bij anderen niet"

zijn er nou verschillende versies van die leefdozen in omloop? hardwarematig, dus los van de firmwaar?

Nee van petsie,

Dit probleem met IE ligt niet aan de livebox, heeft iets te maken met een bepaalde update in een bepaalde versie windows.
Bij wanadoo is de oorzaak na lang zoeken gevonden. De cases ligt nu bij de leverancier van de livebox.
Waarschijnlijk is dit probleem met de volgende upgrade opgelost. Het is voor mij absoluut geen probleem, nooit problemen via FF, dus ik zeur niet. IE en windows zijn veel onvrindelijke dan linux en FF.

Vlokjesman
van petsie schreef:

nee er zijn geen verschillende versies... vele mensen hebben nog nooit de livebox aangesloten waardoor deze niet meer geupdate kan worden ( 1,2.3.4 en niet (1.3.4 ) maar goed... met software versie hebt je er 3 .. maar met firmware heb je er maar 1 tenzij je lb niet heeft geupdate.

Wanabo
vele mensen hebben nog nooit de livebox aangesloten waardoor deze niet meer geupdate kan worden

Tijdens de vakantie staat de LB hier ook langere tijd uit! Dat kan dus betekenen dat ik een (aantal) firmware update(s) achterloop waardoor firmware updates die erna komen niet meer geinstalleerd kunnen worden.

Als bovenstaande een correcte weergave is dan moet het update protocol nog maar eens herzien worden.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaming probleem...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen 29 15 september 2016, 23:19
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen 17 11 april 2016, 20:15
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen 10 29 februari 2016, 20:33
raptr desktop app en amd gaming evolved Algemeen 3 26 oktober 2015, 13:35
Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 6 30 september 2015, 19:22
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:27:32
| frankvdz04:31:21
| ronald schuit05:04:24
| Wanabo07:10:47
| dutch flash07:15:23
| RichieB07:46:36
| Roroko09:01:19
| Hans10:54:19
| Lutz11:52:14
| Sambala13:59:38
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?