obey-robots.txt
11 December 2016, 08:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

nummerweergave

roberto
Sinds de overgang naar orange heb ik geen nummerweergave meer, ik heb een vrij nieuw toestel philips dect se435, het gekke is wel dat als ik in de bellijst kijk, de namen en nummers wel weergegeven worden, maar als iemand belt, zie ik op de display alleen 'externe oproep'
Is hier een oplossing voor?

Neo
Weet je zeker dat nummer weergave is ingeschakeld bij Orange.
Dit kan via hun website bij Mijn Abonnement controleren.

Check ook of je telefoon op DTMF of FSK draait.
Volgens mij gebruikt Orange alleen DTMF.

En check als laatste de instellingen van je telefoon. Ik heb zelf een Philips toestel en daarbij zijn er 3 verschillende opties / instellingen voor nummerweergave.

Ik weet niet of jouw toestel dit heeft, maar kijk de handleiding even na.

Lizard
Nummerweergave wat op de website staat is alleen om het meesturen aan of uit te zetten als je zelf belt.
Voor inkomende gesprekken staat het alltijd aan.

Neo
Klopt, stom van me.

Dan toch maar de handleiding nalopen...

mathvandijck
Dat probleem heb ik dus ook sinds gisteren. Nieuwe tel. gekocht ( ook philips) Het enige verschil hierin is dat ik ook nog een externe nummermelder gebruik en het frappante is dat ik hier wel nr en naamweergave op gemeld krijg !!!!! Tevens valt de laatste weken de telefoonverbinding heel vaak weg.

neilv
Zit met het zelfde probleem, op mijn philips dect telefoon zie ik geen nummers van mensen die bellen , als ik later in m'n gesprekkenlijst kijk dan staan de nummer er wel in?
zeer irritant.

rickt
Ik heb een Ericsson 260 DECT telefoon. Mijn nummerweergave werkte altijd totdat ik mijn KPN abonnement opgezegd hebt. Nummerweergave via Orange werkt nu niet meer. Op de helpdesk staan alle toestellen die niet werken met nummerweergave. Maar volgens mij is de lijst niet compleet. Wel irritant, wil nu een nieuw toestel kopen maar weet niet precies welke er wel werken met nummerweergave.
Gewijzigd door rickt op 15 maart 2007, 20:04

Pannie
Hebben jullie dat probleem van de nummerweergave al op kunnen lossen? Ik heb toevallig sinds gisteren ook een Philips dect en nu werkt mijn nummerweergave niet meer. Bij de oude (Profoon) deed nummerweergave het wel. Dacht ik iets goeds te kopen na die verrekte Profoon...FrownWaar ligt dit nou aan?

Richard
Ik heb er hier van Beetel, een of ander Duits witmerk geloof ik, in elk geval 4 toestellen voor goedkoop.
Werkt prima, ook met nummerherkenning.

Greetings, Richard.

Puma
Even voor de duidelijkheid. Wanneer je KPN nummerweergave opgezegd!
Dan krijg je alleen een nummer te zien, wanneer iemand jou belt op jouw orange nummer!!!! Orange nummerweergave werkt niet, wanneer iemand jo op jouw KPN nummer belt!

Ben je overgestapt en heb je geen KPN meer. Dan hoef je niets aan te trekken van wat er boven staat!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummerweergave', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen nummerweergave op FritzBox Huawei meer apparaten aansluiten 4 16 december 2014, 21:40
probleem met nummerweergave Algemeen 11 25 januari 2012, 23:40
Nummerweergave Bellen Soms Algemeen 3 21 maart 2011, 00:55
Nummerweergave werkt niet Storing 1 06 oktober 2009, 16:43
Nummerweergave Algemeen 3 28 april 2009, 04:37
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:27:37
| vdbits06:38:48
| Wanabo09:36:25
| Carlovanlent11:25:01
| Matthy Alblas13:41:35
| ronald schuit14:09:43
| famcai14:43:46
| cdb19:22:59
| peukevreugd21:49:00
| johan32421:49:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.