obey-robots.txt
04 December 2016, 23:24
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Verbinding valt steeds weg!

shortlife
Ik weet niet precies in welk topic dit moest zetten, dus verplaatst het maar als het hier niet goed staat.

Als ik gewoon aan het internetten ben dan valt soms het internet gewoon weg.
Ik kan dan ook niet me livebox bereiken via de pc.
Meestal als de verbinding uitvalt, hersteld het zicht wel weer na 5 minuten of ik moet de livebox even opnieuw opstarten.
Dit is zwaar iritant!

Weet iemand waardoor dit komt?

P.S
Ik heb een WIFI verbinding.
Je kan niet zeggen dat de verbinding tussen de livebox en mijn pc niet goed is want als ik kijk bij "verbindingen" dan staat de verbinding op 50/60%.

Alvast bedankt!

*Edit

Ik heb er net wat over gezocht op internet, maar nou blijkt dat heel veel mensen hier vast van hebben en dat als ze naar wanadoo bellen krijgen ze als antwoord, dat ze niet geholpen kunnen worden.
Ik hoop dat jullie mij wel kunnen helpen!
Gewijzigd door shortlife op 19 januari 2007, 12:17

Old School
Ik heb hetzelfde probleem, per dag valt ie wel een paar keer uit. Moet ik weer de stekker eruit halen en dan doet ie het weer.
Kan dit liggen aan SP2?? Heb ook WiFi en signaal zit op 70%.

En offtopic overdie firmware installen, dat weet ik ook niet hoe dat werkt, maar dat vraag ik dan wel in een ander topic.

pinnhead31
hier geen wifi , maar na de laatste update valt ie zeker 6x per dag gewoon uit.
word er een beetje simpel van .
ga denk ik maar eens opzoek naar een werkende speedtouch ofzo

hevi
Als je een draad gebruikt kun je zeker uitsluiten dat het aan WiFi ligt.

Het komt me voor dat na de laatste firmware de stabiliteit niet is toegenomen.

mesa57
pinnhead31 schreef:

Bij mij draait een 2e hands speedtouch 546 als een zonnetje.
Wel firmware 5.4 erop gezet.

engelina
shortlife schreef:
Ik weet niet precies in welk topic dit moest zetten, dus verplaatst het maar als het hier niet goed staat.

Als ik gewoon aan het internetten ben dan valt soms het internet gewoon weg.
Ik kan dan ook niet me livebox bereiken via de pc.
Meestal als de verbinding uitvalt, hersteld het zicht wel weer na 5 minuten of ik moet de livebox even opnieuw opstarten.
Dit is zwaar iritant!

Weet iemand waardoor dit komt?

P.S
Ik heb een WIFI verbinding.
Je kan niet zeggen dat de verbinding tussen de livebox en mijn pc niet goed is want als ik kijk bij "verbindingen" dan staat de verbinding op 50/60%.

Alvast bedankt!

*Edit

Hoi!
Ik had al een onderwerp staan met klachten over geen verbinding bij de topic 'opleveringsproblemen'. Alleen heeft afgelopen zondag mijn livebox het 4 uur lang (!!) wel gedaan, dus het is opgeleverd. *kuch*. Onze aansluitingen en instellingen zijn dus echt wel goed.
Ruim 400 mails binnen gehaald en die wilde ik maandag gaan beantwoorden. WEER geen verbinding net als jij en vele anderen. Harde reset geprobeerd en weer vele malen voor tig euri naar de helpdesk gebeld. WEER iemand aan de lijn die zei dat we alles moesten doorlopen, maar dat hebben we al tig keer gedaan.

De boel heeft even gewerkt maar nu wordt ik echt wanhopig want er gebeurt helemaal niets. Het heeft mij al 2 klanten gekost Angry en bij de plaatselijke vereniging waar ik secretaris van ben loopt het ook uit de hand.

Het kan ze allemaal niets schelen. Goedkoop is duurkoop, zo zie je maar weer.

Misschien massaal naar Tros radar gaan? Als ik alle ellende op dit forum lees zijn er tientallen gedupeerden.

Groeten van een droevige Orange gebruiker.

Ik heb er net wat over gezocht op internet, maar nou blijkt dat heel veel mensen hier vast van hebben en dat als ze naar wanadoo bellen krijgen ze als antwoord, dat ze niet geholpen kunnen worden.
Ik hoop dat jullie mij wel kunnen helpen!

mesa57
Ja en ???

engelina
mesa57 schreef:
Ja en ???

Sorry mijn fout. Ik reageerde voor de laatste quote. De laatste alinea hoort dus bij het oorspronkelijke bericht erboven.

Vandaag 3x HD gebeld. Alles moest weer doorgelopen worden. Dit was verplicht anders konden we niet naar een 2-de lijns helper worden doorgewezen. Aha! Er zijn graduaties! En jawel we werden even later door een 2-de lijns medewerker teruggebeld. Die nam alles heel serieus op en zei dat hij contact op ging nemen met een 3-de lijns medewerker. We promoveerden snel met onze klacht. :p

Die laatste meneer is ons bijna de hele dag van dienst geweest. We hadden zomaar opeens verbinding. Hij belde om de zoveel uur terug om te testen of alles (nog) werkte en van hun uit instellingen te doen.
D. Bedankt, je bent een topper! Jammer dat we je niet rechtstreeks kunnen bellen of mailen.

Jullie op het forum, bedankt voor het lezen. Het lucht toch op.

mesa57
Ok. Maar waarom reageer je niet in je eigen topic ?

yoowim
pinnhead31 schreef:
hier geen wifi , maar na de laatste update valt ie zeker 6x per dag gewoon uit.
word er een beetje simpel van .

Sjek .. ook gehad..
na veel puzzelen blijkt de Wireless Zero Configuration service van Windows dit te veroorzaken.... (XP-bugje) Deze probeert de WiFi verbinding in stand te houden, wat kan resulteren in reconfiguratie...
Stoppen van deze service is een optie, echter heeft windows deze service wel nodig voor het (initieel) aanmelden bij een WiFi netwerk.
De meegeleverde 'tool' plak je in je start-up directory van je start menu.... het schakelt deze service in bij power-on van windows en schakelt deze service uit op het moment dat er een draadloze verbinding tot stand is gebracht....

Works 4 me ... suc6

yoowim voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt steeds weg!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Nog steeds storing Storing 6 29 september 2016, 05:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:30:35
| frankvdz00:34:24
| ronald schuit01:07:27
| Wanabo03:13:50
| dutch flash03:18:26
| RichieB03:49:39
| Roroko05:04:22
| Hans06:57:22
| Lutz07:55:17
| Sambala10:02:41
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?