obey-robots.txt
02 December 2016, 18:59
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Livebox maakt nog steeds geen verbinding

engelina
Op 11 januari zijn alle spullen geleverd voor Orange ADSL Family. Alles aangesloten en geinstalleerd. Het @ lampje bleef echter knipperen en de rest deed niets. Diverse malen met de HD gebeld maar dat resulteerde in niets. Resetten en alle andere mogelijkheden om het aan de praat te krijgen hielp niet.

Uiteindelijk belde een HD medewerker ons terug en liep alles nog eens door. Het bleek goed aangesloten te zijn en ook de software was goed geinstalleerd. Deze man nam echt de tijd om ons te helpen. Hij constateerde dat de LB stuk was en liet een nieuwe opsturen.

Gisteren nieuwe LB binnen gekregen, maar deze doet precies hetzelfde. Het @ lampje blijft langzaam knipperen en de rest doet niets. Nog steeds GEEN internet verbinding. We hebben ook telefonie en dat werkt wel.

Gisteren weer ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen maar uiteindelijk werd ik eruit gegooid omdat er teveel wachtenden voor mij waren. Inmiddels al voor bijna 30 euro gebeld maar geen stap verder gekomen.
Heeft iemand nog een tip hoe wij dit kunnen oplossen?

Bedankt alvast! Shock
 
geekin
als de @ lampje knippert betekent geen adsl signaal over je lijn. Heb ik ook gehad sinds 12 jan. Tot gisteren eindelijk signaal op mijn lijn.

(Bleek een KVD=Kabelverdeler ? in de centrale te zijn)

Suc6. Gaat je wat dagen overheen :S
 
engelina
geekin schreef:
als de @ lampje knippert betekent geen adsl signaal over je lijn. Heb ik ook gehad sinds 12 jan. Tot gisteren eindelijk signaal op mijn lijn.

(Bleek een KVD=Kabelverdeler ? in de centrale te zijn)

Suc6. Gaat je wat dagen overheen :S


Bedankt voor je antwoord. Ik zal straks eens bij de Orange winkel langsgaan en dit ter sprake brengen. Jammer genoeg kunnen ze dan pas maandag (werkweek) weer contact opnemen met de mensen van de 'echte' helpdesk. Smile
 
geekin
eigenlijk als je ook niet kan bellen = geen signaal.

kan je ook checken dmv inloggen op livebox / en adsl statestieken gaan. En kijken wat je adsl lijn gegevens zijn. Als je geen signaal heb dan zie je overl 0 dbm. etc.

dan heb je zeker geen signaal..


Al weet ik zo gauw niet of je ze kan helpen in de Orange shop.

suc6
 
engelina
geekin schreef:
eigenlijk als je ook niet kan bellen = geen signaal.

kan je ook checken dmv inloggen op livebox / en adsl statestieken gaan. En kijken wat je adsl lijn gegevens zijn. Als je geen signaal heb dan zie je overl 0 dbm. etc.

dan heb je zeker geen signaal..


Al weet ik zo gauw niet of je ze kan helpen in de Orange shop.

suc6


Bellen kan dus wel. En voor het eerst dat nummerweergave werkt, dat deed het voorheen niet. Er is dus wel iets veranderd.

De HD medew. heeft het signaal geprobeerd en kwam tot de conclusie dat hij 1 sec. verbinding zag die meteen weer werd verbroken.
Kabeltje is 40 cm. tot aansluitpunt en geen splitter gebruikt.

Misschien moet er toch even iemand kijken naar het kastje buiten of daar de knop wel is 'omgedraaid'.

Thx 4 all!
Grin
 
engelina
Ik kwam zondagmiddag thuis en zie opeens 2 lampjes continu branden. Yes, eindelijk verbinding! Mijn man geroepen en hij had in no time de linksys router ook aan de praat. (mede dankzij topics op deze site, waarvoor dank).

Mails opgehaald (459 stuks) en daarna gegeten. 's Avonds hebben wij weer even de pc's aangezet en surfden met een supersnelheid over het net.

Vanmorgen wilde ik beginnen met het beantwoorden van de achterstallige mails. Helaas.....daar was het @-tje weer. Knippert er vrolijk op los. Reset, stroom eraf, het mag allemaal niet baten. We zijn weer terug bij af.

Helpdesk gebeld en die zouden het doorgeven. Ik wordt er een beetje (erg) moedeloos van.

Sad
 
PAX78
Ik heb dus precies hetzelfde: op 17 januari is mijn ADSL Family geactiveerd. Na wat opstartproblemen de eerste dag heb ik daarna wel 2 hele dagen gebruik kunnen maken van mijn internet + bellen (weliswaar met een max. snelheid van 6 m/bit), maar na die 2 dagen begon het gestotter. Op zaterdag trof ik de livebox aan met knipperende lampjes en dus geen internet en telefoon. Vervolgens kon ik elke keer nadat ik de LB had gereset ongeveer 10 minuten online, waarna alles weer opnieuw begon te knipperen. Op advies van de helpdesk alle kabels en aansluitingen nagelopen en zelfs de installatie opnieuw uitgevoerd. Zonder succes.
Sinds zondagavond heb ik zelfs helemaal geen verbinding meer, het @-lampje knippert onafgebroken en er valt niets meer mee te doen.
Van de klantenservice krijg ik alleen de mededeling dat er dan waarschijnlijk een draadbreuk zit in het telefoonsnoer. Aangezien er al problemen waren bij de originele kabel en daarna hetzelfde bij 2 splinternieuwe snoeren, lijkt mij dit niet het geval.
Vooralsnog lijkt Orange niet welwillend dit probleem snel op te lossen. Ik overweeg dan ook mijn contract te ontbinden wegens wanprestaties.
 
Lizard
Als de lampjes gaan knipperen is de livebox met een firmware update bezig. Dit moet je zeker NIET onderbreken.
(De nieuwe firmware is vanaf 18 januari beschikbaar.)

Dit staat ook vrij duidelijk in de handleiding.

Waarschijnlijk heb je de livebox zelf om zeep geholpen.

Dus echt wanperstatie zou ik het (op dit moment) niet willen noemen.
 
PAX78
Nee, de resets zijn pas gedaan nadat de medewerker van de klantenservice dit aanraadde.
 
Lizard
Die zijn helaas ook niet alwetend...

Ze zouden ook moeten weten dat de livebox aan het updaten is, als alle lampjes knipperen.

Ik zou de helpdesk bellen en een vervangende livebox proberen te regelen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox maakt nog steeds geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:20:21
| Roroko08:32:39
| trebor6009:11:49
| mbakirci09:28:05
| Lutz09:41:49
| earlyhchicken09:41:53
| Jan194712:01:27
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?