obey-robots.txt
03 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

LINKSYS WRT54G AAN KAN SLUITEN

laguna2
weet iemand hoe ik mijn router van het merk LINKSYS WRT54G aan kan sluiten aan mijn Livebox (van Orange)
ik heb op dit moment ADSL Family met telefoon en wil graag een draadloos netwerk aanluiten.
Tone ik mijn vorige abonnemnt had van Speelinq kon ik wel met mijn router droodloos internetten, maar nu ik Livebox als modem heb lukt het niet meer.

P.S Ik heb een gewone computer die ik via ethernet-kabel aangesloten is aan de Livebox, maar ook nog 2 laptops, maar op de laptops wil ik graag via mijn router draadloos-internetten

Hoe kan ik dat oplossen?

Gr.frits
Gewijzigd door laguna2 op 30 januari 2007, 21:51

mesa57
Probeer :
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8
laatste deel (4)
Als het niet lukt helpen we wel.

laguna2
Bedankt voor uw medewerking voor de afgelopen keer. Echter heb ik nu nog een probleem.

Mijn LINKSYS WRT54G werkt nu wel. Alleen nu kan ik niet draadloos internetten op mijn laptops. Kun u mij hiermee verder helpen?

Alvast bedankt.

MvG,

firits

mesa57
Als je de laptop of een pc met een kabel op de linksys aansluit doet hij het dan wel ?
Zo nee, post dan eens de instellingen die je gedaan hebt ...

laguna2
Ik heb mijn laptop via de kabel aan de router aangesloten.
er staat dat hij verbonden is maar ik kan niet ineternetten.

ik heb er niks aan gedaan alleen mijn laptop aangesloten aan mijn router

Gr. Frits

mesa57
Lees de faq er nog eens op na of je alles goed gedaan heb.
En post je instellingen van de livebox, de linksys en je pc. Zo kunnen we ook niks vertellen.

laguna2
Wat er allemaal op de faq staat heb ik allemaal gedaan, op mijn 1e pc werkt alles goed(de router heb ik aangeloten aan de Livebox en mijn pc heb ik aangeloten aan de router) maar ik kan niet draadloos internetten op mijn laptop

mesa57
Oeps even correctie.
Als de laptop met kabel aan de router niet werkt, maar de andere pc met kabel aan de router wel werkt, dan is er iets mis met je laptop.
Sluit hem eens aan met de KABEL op de LINKSYS en doe eens
start / uitvoeren / cmd
tik dan in : ipconfig -all
en post het resultaat eens.
Gewijzigd door mesa57 op 31 januari 2007, 22:15

laguna2
@ mesa57

Ik heb mijn resultaten vertuurd via privé-bericht

mesa57
Gaarne hier posten dus. Dan kunnen andere helpen en kan ik makkelijker terugbladeren naar wat er al gepost is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LINKSYS WRT54G AAN KAN SLUITEN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten 3 07 oktober 2014, 22:15
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen 3 14 juni 2014, 20:16
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen 9 22 augustus 2013, 18:39
HG655d icm Linksys WRT160n Huawei meer apparaten aansluiten 3 22 mei 2013, 21:16
Linksys WAG325 N ook accesspoint? Algemeen 1 02 juli 2011, 13:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:42:19
| Tiger03:03:40
| dutch flash04:07:28
| Roroko04:17:58
| Wanabo04:26:50
| Lutz08:14:14
| Ronsworld15:11:03
| ronald schuit15:17:04
| okkie_199417:12:57
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?