obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
livebox en windows 98.
bigjohnny
Ik heb 2 computers op mijn livebox aangesloten. De ene met windows xp werkt uitstekend, maar die met windows 98 niet goed. Blijft iedere keer 7 seconde happeren, dus niks werkt er en daarna kan ik weer 3 seconde iets doen. Ik had eerst een speedtouch 500 op de windows 98 aangesloten en die werkte toen uitstekend, maar sind ik de livebox heb niet. Wie kan mijn helpen met dit probleem
 
mesa57
Nee, erg vreemd. Hebben ze wel een verschillend IP adres gekregen ?
 
bigjohnny
Ja ze hebben allebij een apart ip adres. Als ik alles opnieuw installeer dan werkt het wel, alleen als ik de computer opnieuw opstart begint het gesodemieter weer.
 
mesa57
Wat installeer je dan overnieuw ?
 
bigjohnny
Heb de livebox een hard reset gegeven en alles verwijderd op de pc. Daarna alles opnieuw en dan werkt het. Alleen start ik hem opnieuw op dan is het afgelopen. Maar windows 98 moet toch werken met een livebox op niet.
 
mesa57
Ik snap het niet, je hoeft niks te installeren op de pc.
 
bigjohnny
Je moet iets, dus heb van alles geprobeerd. Maar dan werkt het wel even.
 
mesa57
Maar wat installeer je dan ??????
 
bigjohnny
Gewoon die cd die bij de livebox zat
 
mesa57
Dat is niet nodig. Je kunt ook gewoon je ip instellingen aanpassen.
Kun je eens een screenprint maken van start / uitvoeren / winipcfg als hij het niet doet ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox en windows 98.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
wifi huawei HG665d problemen i.c.m. windows 8 Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 6 29 aug 2013
geen intenet nieuwe laptop met windows 8 Algemeen : 3 05 jul 2013
Advertentie