obey-robots.txt
05 December 2016, 03:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

IP doorlinken

RIBO
hallo iedereen

wie kan me helpen.
Hoe kan je je IP doorlinken op de livebox.

Groetjes Ribo

Richard
Hoe bedoel je? Wat wil je precies doen/bereiken?

Greetings, Richard.

RIBO
Nou ik zit nog steeds met het probleem dat als ik een spel host (Black hawk down ) dat niemand er in kan,behalve ik zelf.
Heb al van alles geprobeerd,portforwarding,firewall uit etc...
Niets heeft geholpen.
Ne kreeg ik dus van iemand te horen dat ik mijn IP moet doorlinken in de livebox o.i.d,maar hoe dat moet is mij niet verteld.

Groetjes Ribo

Richard
Dan moet je inderdaad port-forwarding doen, niet een ip forwarden.
Die iemand die zijn dat je je "ip moest doorlinken" is dus duidelijk iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Ik speel zelf vaker Task Force Dagger en Xtreme. BHD is van dezelfde makers, over het algemeen hebben deze spellen meerdere forwards nodig om een gameserver te kunnen laten draaien.
Die van Joint Operations en Xtreme zijn hetzelfde.

Firewall->toevoegen en dan de volgende poort:
17479 UDP

Dus let er wel op dat het UDP moet zijn en niet TCP.

Probeer het eens, werkt het dan nog niet dan wil ik nog wel verder met je zoeken want de andere Delta Force games gebruiken allemaal meerdere poorten, ik zou het daarom wel apart vinden als deze opeens op 1 poort werkt, maar het zou kunnen.

Greetings, Richard.

RIBO
ja dat klopt dat het udp moet zijn,dat hebben we dus ook ingetypt,maar er kan nog steeds niemand in mijn spel komen.
Ik kan wel een spel hosten en kan ook wel in iemand anders zijn spel spelen.Maar als ik een spel host kan niemand behalve ikzelf, in het spel komen.
Heb ook van iemand nog deze poortnr gekregen,maar weet niet of het wel goed is. 17480 .

Van de helpdesk van Novaworld heb ik alleen deze gekregen 17479

GRTZ Ribo

Richard
Als je het in de Livebox goed gedaan hebt moet het goed zijn.
Heb je op de pc waar je BHD op draait nog iets van firewall in gebruik? Windows Firewall, Panda, Norton, Zonealarm, McAfee of wat dan ook?

Greetings, Richard.

RIBO
we heben ook nog windows firewall,maar die zetten we altijd uit tijden het spelen.Hebben ook al geprobeerd met de firewall van livebox uit zetten,maar nee niets helpt.
Heel raar is het.Angry
dus zelfs al zetten we alle firewalls en antivirus uit,we zitten nog steeds met hetzelfde probleem.
Krijg er zo langzamerhand hoofdpijn vanSad

Richard
Ik kan het me voorstellen, maar ik ga nog eens voor je verder zoeken, stel je vraag eventueel ook eens op het tweakers forum.

Greetings, Richard.

RIBO
nu heb ik op de site van grc.com(tip van een andere forum) een portscan laten doen,om te zien welke poorten er daadwerkelijk openstaan en welke niet.
Nu staat er bij de poort van BHD,stealth bij.Shock
Wat is daar de betekenis van en hoe krijg ik die poort dan WEL open.
Want zo te zien staat de poort van BHD dus niet open,of wel?

GRTZ RiboWink

Richard
Stealth betekent dat hij open kan zijn, maar dat men het niet kan zien, zo'n melding krijg je als je een poortscan bij GRC gaat doen en je BHD draait niet. Pas als de game draait staat de poort open, dus da's goed.

Ik ben even bij wat vrienden in de States gaan vragen, de antwoorden rollen momenteel binnen, alhoewel ik er persoonlijk nog niet tevreden over ben.
Maar ook daar wordt gezegd dat die ene poort 17479 voldoende zou moeten zijn.

Laat de server nog eens draaien en laat nog eens een kennis inloggen. Je bent wel zichtbaar in de lijst met servers. Als iemand probeert in te loggen kunnen er 2 dingen gebeuren.
Hij er iets met joinen gebeuren, dat hij blijft hangen op "joining game" ofzoiets, of het kan zijn dat de game bij hem blijft hangen op "enumerating session".

Kun je eens navragen welke van deze twee mogelijkheden ze te zien krijgen?
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP doorlinken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:28:07
| frankvdz04:31:56
| ronald schuit05:04:59
| Wanabo07:11:22
| dutch flash07:15:58
| RichieB07:47:11
| Roroko09:01:54
| Hans10:54:54
| Lutz11:52:49
| Sambala14:00:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?