obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

outlook express 6

baderdin
hallo heb een probleem met mijn e-mail(outlook express 6)bij het activeren van outlook krijg ik een schermpje in beeld waarin staat gebruikers naam en wachtwoord na op ok te hebben gedrukt komt hert schermpje telkens weer terug als ik het wegklik of annuleer krijg ik de volgende melding:er is een probleem opgetreden bij de email server uw wachtwoord is geweigerd account pop.orange.nl server pop.orange.nl,protocool:pop3,reactie van server'-err[auth] invald login/password pair,poort:110,beveilgd(ssl):nee,serverfout 0x800ccc90,foutnumer 0x800ccc92als ik alles op nieuw instel zo uitleg op orange site krijg ik nog steeds deze melding e-mail verzenden gaat wel maar de e-mail ontvangen gaat niet wachtwoord is het wachtwoord wat ik heb opgegeven bij het afsluiten van mij contract het gaat hier om adsl family totaal het heeft altijd gewerkt

groetjes baderdin

Richard
Tja er gaat toch duidelijk iets mis, en de fout ligt ook in je usernaam/wachtwoord combinatie, daar is Outlook heel duidelijk over.

Als je zeker weet dat je alles goed hebt ingetypt en geen fouten hebt gemaakt met bijv. gebruik van hoofdletters ofzo, dan is de enige oplossing om de Helpdesk te bellen.

Greetings, Richard.

baderdin
ja ga het nog 1 keer proberen maar het wachtwoord dat is toch het wachtwoord wat ik zelf heb opgegeven aan orange toen ik het contract afsloot en wat hun weer in je abbonement gegevens plaatsen

groetjes baderdin

pinnhead31
je hebt als het goed is een brief gehad toen je de aansluiting annvroeg.
in deze brief zou moeten staan:

het e-mail adres
en het wachtwoord dat orange je gegeven heeft.

dit is dus ook het wachtwoord dat je gebruikt voor e-mail

baderdin
ja klopt dus dat wachtwoord heb ik toen de tijd zelf mogen opgeven en staat nu dus ook in me brief maar hij zegt dat het wachtwoord niet goed is want inloggen op de orangesite onder mij account lukt wel met dat wachtwoord

groetjes baderdin

Richard
Dus het lukt wel om in te loggen op de orange site met die usernaam en dat wachtwoord?
Misschien dan toch iets fout ingesteld in Outlook Expres.
Als je onder het tabblad servers gaat kijken, en dan "accountnaam" wat heb je daar ingevuld?

Stel dat je gebruikersnaam is baderdin@orange.nl heb je dat daar dan ingevuld of heb je daar alleen baderdin staan? het @orange.nl of @wanadoo.nl hoort er namelijk niet achter.

Kijk dan even verder naar beneden, hopelijk heb je ook GEEN vinkje staan bij een van de twee vakjes die daar nog onder staan want ook daar horen geen vinkjes.
Klopt dat op die manier? Of heb je misschien toch per ongeluk dat @orange.nl in je accountnaam erbij staan?

Greetings, Richard.

baderdin
oke ga even kijken

baderdin
heb even gechekt maar is gewoon goed ga maar de helpdesk bellen en hopen dat hun me kunnen helpen

pinnhead31
ik moet om mail via outlook te kunnen ontvangen toch echt:

gebruikersnaam@orange.nl invullen
en wachtwoord

wanneer ik alleen gebruikersnaam invul , dan werkt het niet.

op de website volstaat het door alleen gebruikers naam in te vullen omdat daar al een vakje achterstaat met @orange

baderdin
oke probeer ik dat even

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'outlook express 6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel op bridged (en icm Airport Express) Zyxel meer apparaten aansluiten 11 06 december 2016, 14:40
Port openen achter Airport Express (bridge mode) Huawei configuratie en problemen 12 19 mei 2014, 23:31
Huawei en Airport Express Algemeen 2 12 maart 2012, 21:27
foutmeling outlook Algemeen 1 09 februari 2012, 19:45
Huawei HG655d met Aiport Express als access point Eigen modem meer apparaten aansluiten 1 14 juni 2011, 18:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:40:52
| Wanabo01:18:18
| jms31901:36:30
| Hans01:38:25
| gvmelle03:28:17
| MBroertjes03:47:33
| dutch flash07:09:47
| Franx09:57:18
| Lutz11:28:24
| Johan418:11:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.