obey-robots.txt
08 December 2016, 06:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Abonnement opgezegd? Niet door mij!!

Yeti
Gisteren ontving in een email van Orange. Uw opzegging is verwerkt, per 1 maart stopt de ADSL en telefonie verbinding en kunt u de livebox retour sturen.

Maarrrr, ik helemaal niet opgezegd! Onmiddelijk de Orange helpdesk gebeld.
Dame: dat is vreemd, u heeft op xx januari gebeld en uw abonnement opgezegd.
Ik: nee hoor, helemaal niet
Dame: weet u het zeker (TOT 3x TOE!?), wij controleren altijd de gegevens (klantnr./naam/adres) zoals ik net met u deed.
Ik: nee, ik weet het absoluut zeker, hier is sprake van een nare fout.
Dame: Tja... ik kan er nu niets meer aan doen, het proces is al in werking gesteld.
Ik (ineens boos): aan die uitspraak heb ik als klant geen boodschap, u zorgt maar dat het goed komt.
Dame: ik zal kijken wat ik voor u kan doen, het is allemaal heel vreemd.. weet u zeker dat u niet gebeld hebt?
Ik (nog bozer): ik weet HEEL zeker dat ik niet gebeld heb, gelooft u mij niet ofzo?
Dame: moment, ik vraag even eea na. *wachten* Ik zal een melding maken en proberen alles terug te draaien.
Ik: Prima, kan ik teruggebeld worden met de status hiervan, want dit is heel vervelend. Ik kan en mag niet zonder internet en telefoon vallen.
Dame: nee, u kunt beter zelf later deze maand bellen en vragen of alles lukt.
Ik (na deze opmerking weer boos): Ok, bedankt, dag *klik*

1. ik word niet serieus genomen
2. ik heb geen 1x excuses gehoord
3. er is geen medeleven
4. men kan mij niet geruststellen/terugbellen

Uiteraard gaat er vandaag een fax naar Orange met het verzoek om alles onmiddellijk terug te draaien. Mocht ik hier schade van ondervinden zal ik alles op Orange verhalen.

Maar wat ik als klant veel belangrijker vind: krijgen de medewerkers van Orange helemaal géén training communiceren? Want dit kan ik mijn ogen echt niet! Zo'n fout kan toch rechtgezet worden?

Grin UPDATE Grin
Naar aanleiding van mijn brief aan de directie van Orange heeft Orange mij vandaag laten weten mijn probleem op te lossen.
Samengevat:
In het eerste contact met Orange kreeg ik iemand aan de lijn die totaal geen begrip had voor mijn situatie. Bij het tweede contact een zeer vriendelijke medewerker die wel begrip had maar mij helaas niet kon helpen. Na het derde (vriendelijke) contact wordt mijn probleem alsnog opgelost.
Het kostte dus nogal wat moeite maar het ziet ernaar uit dat mijn probleem opgelost is dus ik ben weer gerustgesteld en tevreden.
Gewijzigd door Yeti op 13 februari 2007, 18:42

Puma
als het in de begin fase is, dan kan het terug gedraait worden.
maar vaak is het al te laat.

Het is allemaal heel vaag dat zoiets kan gebeuren.
Het is namelijk niet zo moeilijk om even naam, adres, postcode etc te onthouden, maar is gewoon een zieke grap, mocht iemand dat bij jou hebben gedaan.

M37
Hallo Yeti,

Dat is natuurlijk niet fraai!
lijkt me trouwens wel vreemd dat ze de opzegging telefonisch accepteren
wens je veel succes ermee

Yeti
Puma schreef:
als het in de begin fase is, dan kan het terug gedraait worden.
maar vaak is het al te laat.

Het is allemaal heel vaag dat zoiets kan gebeuren.
Het is namelijk niet zo moeilijk om even naam, adres, postcode etc te onthouden, maar is gewoon een zieke grap, mocht iemand dat bij jou hebben gedaan.

Ik begreep van de helpdesk dat je ook het klantnummer moet weten, en dat is bij niemand behalve mijzelf bekend lijkt mij. Mocht je dat klantnummer kunnen opvragen op het moment dat je belt, dan is hun systeem niet waterdicht. Er is zelfs nooit een bevestings email gestuurd. Kortom: iedereen kan van elkaar, zonder bevestiging, het abonnement opzeggen Shock. Hopelijk zit hun systeem niet zo in elkaar.

Richard
Het is niet vreemd dat ze telefonische opzeggen accepteren, dat doen ze bij KPN ook, als je maar genoeg gegevens kunt geven, zoals ook klantnummer.
Volgens mij heeft er iemand een cijfertje verkeerd getypt of een ander een grap uitgehaald en dat kan als er niet naar een klantnummer is gevraagd, wat normaliter wel moet.

Er is echt veel controle, dus ergens vindt ik het wel logisch dat ze het in eerste instantie niet geloven, bij mijn weten is dat ook nog niet eerder voorgekomen bij een provider.

Mocht ik hier schade van ondervinden zal ik alles op Orange verhalen.

Dat kun je helaas vergeten, ook als je een zaak hebt. Dan moet je namelijk maar een zakelijk abonnement nemen. Providers dekken zich daar tegen in en bieden geen garanties op normale abonnementen.

Hopelijk kan het nog teruggedraaid worden maar in veel gevallen niet, als er dan ook nog eens echt een lijncancel is afgegeven, dan zit je geheid 5 a 6 weken zonder internet.
Je kunt dan namelijk bij een andere provider wel een nieuwe aanvraag doen, maar de lijn moet minimaal 3 weken adsl vrij zijn van KPN.

En daar moet de nieuwe provider op wachten, die wachten dan meestal nog 1 a 2 weken langer.... heb het hier ook aan de hand gehad door schuld van een provider die, ondanks dat hij wist dat ik wilde migreren, voor me te neppen toch een lijncancel heeft doorgegeven, ik dus 6 weken zonder internet.
Hopelijk krijg je dat niet te verduren.
Gewijzigd door Richard op 03 februari 2007, 17:56
Greetings, Richard.

Tiger
Richard schreef:

Er is echt veel controle, dus ergens vindt ik het wel logisch dat ze het in eerste instantie niet geloven, bij mijn weten is dat ook nog niet eerder voorgekomen bij een provider.

Dit is het afgelopen jaar ook bij Hetnet voorgekomen en ik kan je verzekeren dat de antwoorden van de helpdesk en de post die daarover gestuurd werd veel erger was, ook daar werkt iedereen langs elkaar heen waardoor de klant tenslotte de dupe werd maar ben blij dat dit verleden tijd is.

groetjes, Tiger
Gewijzigd door Richard op 05 februari 2007, 19:13

Richard
@Tiger: Ik heb effe je post aangepast, je was de sluit-quotecode vergeten.Smile

Is wel vervelend dat langs elkaar heen werken etc. Heb je nog nieuws gehoord Yeti of de annulering van de annulering nog op tijd was?
Greetings, Richard.

banaantje12
Ik wou dat mijn abbonnement eens werd opgezegd voordat het contract verlopen is...

Aristoles
Richard schreef:
Mocht ik hier schade van ondervinden zal ik alles op Orange verhalen.

Dat kun je helaas vergeten, ook als je een zaak hebt. Dan moet je namelijk maar een zakelijk abonnement nemen. Providers dekken zich daar tegen in en bieden geen garanties op normale abonnementen.

Ik denk, weet wel zeker, dat Orange dat kan vergeten. Veel bedrijven denken zich in te dekken maar vergeten voor het gemak dat de wet boven hun indekking staat.
Maar het zal me niet verbazen dat Orange denkt dat dan veel mensen het er maar bij laten zitten en diegene die wel een grote mond op durft te zetten het wint. Die gewonnen zaken wegen dan minder af bij de verloren zaken. Zo werkt de cultuur helaas.

mesa57
In de algemene voorwaarden staat dat Orange altijd eenzijdig van hun kant het abonnement mogen opheffen. Veel succes dus.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement opgezegd? Niet door mij!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Overstappen door storingen Storing 9 19 november 2016, 09:50
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| dutch flash06:20:54
| Ronsworld07:51:05
| earlgrey7209:14:32
| Hans09:59:57
| Wanabo10:15:29
| Ano10:30:04
| dutch113:12:24
| RichieB13:58:41
| Memooh18:45:38
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.