obey-robots.txt
06 December 2016, 13:04
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

waarom? waarom? is orange niet een transparant bedrijf.

davet
waarom heeft orange geen email adres?
waarom heeft orange geen postadres op hun site?
waarom schuilt oranje achter een helpdesk 0900 nr 20ct p/m?
waarom neemt orange de verantwoordelijkheid van hun slecht werkende producten niet aan?
waarom zijn de helpdesk medewerkers zo slecht in manieren?
waarom kan een helpdesk mederwerker nooit de klant gelijk geven?
waarom zijn helpdesk medewerkers zo slecht opgeleid?
waarom kan orange niet eerlijk zijn tegenover de klant.
waarom leert orange nooit van zijn fouten?
waarom leest orange dit forum niet en een beetje kennis van opsteken?

waarom? waarom? waarom? waarom? waarom?
Gewijzigd door davet op 13 februari 2007, 18:37

Bitfreak
Wel eens met Kpn gebeld ?.Grin

davet
die had ik, was ik maar bij hun gebleven!!!

Bitfreak
Sinds waneer is de Kpn transparant en klantvriendelijk?Shock,daar denken
veel internetplusbellen klanten heel anders over.
Gewijzigd door Bitfreak op 09 februari 2007, 16:26

davet
ja je hebt ook gelijk, tegenwoordig is de klant de zwakste schakel.
Als wij als klanten niet zouden bestaan was het zo veel makkelijker voor de bedrijven. je wordt cynisch door de manier waarop je wordt behandeld

Richard
die had ik, was ik maar bij hun gebleven!!!

Nou sorry... dan heb ik andere ervaringen met hun, of je moet net toevallig een beetje een goede medewerker met wat meer kennis tegen het lijf lopen.
Maar dat probleem is bij veel providers.

De vragen die jij je stelt gelden ook voor UPC/Chello, KPN, @Home en waarschijnlijk nog wel anderen, hoofdzakelijk grote providers.
Da's echt niet iets wat alleen bij Orange voorkomt.

Greetings, Richard.

pat30724
haha kpn is 3 keer slechter dan orange kwa helpdesk!

bel je over telefonie van kpn! word je door verwezen naar orange omdat je ADSL hebt!!
Gewijzigd door pat30724 op 07 maart 2007, 16:41

Richard
Lees mijn verhaal maar eens over KPN in de algemene sectie wat lager.
Het probleem komt gewoon bij veel bedrijven voor en de ervaringen wisselen ook, maar KPN is echt geen haar beter.
Enige verschil is dat die wel een postadres en email adre hebben op de site.

Overigens kun je wel als klant via een online formulier een bericht sturen dan krijg je antwoord per email terug.

Zelfde ervaringen gelden voor @Home, KPN, Chello/UPC, noem ze maar op, al die groten.

Maar wij Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, als je dat wilt, moet je ook niet klagen dat een helpdesk geld kost en het opleidingsniveau laag is etc. want dat moet allemaal van de inkomsten van jouw internet abo betaald worden, naast de kosten van het netwerk, apparatuur en dataverkeer.
Blijft dus bijna niets over en dat is de reden dat het allemaal nogal pet is op de Helpdesks.

Pak maar eens een duurdere provider, bijv. Tweakdsl, toch best groot, levert ook grote snelheid, maar als je daar belt heb je wel deskundig personeel aan de lijn en geen ingehuurde helpdesk.
Doch daar betaal je wel 2x zoveel voor je internet, het moet toch ergens vandaan komen.

Is net als een pc halen bij de Aldi, die zijn goedkoop, klopt, maar het prijsverschil met een pc die je zelf bouwt komt toch links of rechts ergens vandaan. Zo eenvoudig ligt de situatie eigenlijk.

Greetings, Richard.

Lizard
Richard schreef:
Lees mijn verhaal maar eens over KPN in de algemene sectie wat lager.
Het probleem komt gewoon bij veel bedrijven voor en de ervaringen wisselen ook, maar KPN is echt geen haar beter.
Enige verschil is dat die wel een postadres en email adre hebben op de site.

Overigens kun je wel als klant via een online formulier een bericht sturen dan krijg je antwoord per email terug.

Zelfde ervaringen gelden voor @Home, KPN, Chello/UPC, noem ze maar op, al die groten.

Maar wij Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, als je dat wilt, moet je ook niet klagen dat een helpdesk geld kost en het opleidingsniveau laag is etc. want dat moet allemaal van de inkomsten van jouw internet abo betaald worden, naast de kosten van het netwerk, apparatuur en dataverkeer.
Blijft dus bijna niets over en dat is de reden dat het allemaal nogal pet is op de Helpdesks.

Pak maar eens een duurdere provider, bijv. Tweakdsl, toch best groot, levert ook grote snelheid, maar als je daar belt heb je wel deskundig personeel aan de lijn en geen ingehuurde helpdesk.
Doch daar betaal je wel 2x zoveel voor je internet, het moet toch ergens vandaan komen.

Is net als een pc halen bij de Aldi, die zijn goedkoop, klopt, maar het prijsverschil met een pc die je zelf bouwt komt toch links of rechts ergens vandaan. Zo eenvoudig ligt de situatie eigenlijk.
Op de site van orange staat ook een faxnummer en een postadres:

http://www.orange.nl/helpdesk/internet_vaste_telefonie/contact/

mesa57
Richard schreef:

De Aldi heeft een van de beste helpdesk's volgens een recente test van de consumentenbond. Dus het kan wel.
Gewijzigd door mesa57 op 07 maart 2007, 21:21

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom? waarom? is orange niet een transparant bedrijf.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:14:37
| Tiger02:55:48
| dutch flash03:13:16
| Ano03:20:39
| RichieB04:50:52
| funkyduck05:01:06
| frankvdz12:55:53
| Hans13:16:41
| mountainmaster14:09:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?