obey-robots.txt
07 December 2016, 17:17
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

vastlopen livebox met gebruik torrent

Fedora
Als ik via bittorrent een paar ( 5 ) connecties heb loopt de livebox vast om de gemiddeld 3 dagen. de downloads varieren in snelheid en in grootte van software.

Resetten is dan de enige optie

Wie kent dit probleem????

help me aub, want ik wil graag deze snelheid van orange behouden.

deadbox
Zelfde hier, het lijkt erop dat de LB na een tijdje vastloopt als je veel connecties gebruikt, zoals bij P2P sharing.

Simpel klokje van een bouwmarkt dat ééns per dag de spanning er een minuutje af haalt helpt.

Fedora
dank voor je reactie, maar dit is toch van de domme dat het zo moet???

deadbox
Dat is het, maar ja... Ik denk dat Orange zich heeft verkeken op wat er allemaal bij komt kijken als je custom hardware laat ontwikkelen.

Orange Nederland staat te koop, ze hebben ondanks de scherpe prijs en alle reclames niet de 20% marktaandeel gehaald die ze moesten halen. De livebox is een Franse uitvinding, wie weet raken we dat kreng eindelijk kwijt als Orange Nederland wordt verkocht aan KPN of zo...

Edit: url verwijderd, kreeg om de een of andere reden "pieptoon" er doorheen.
Gewijzigd door deadbox op 18 februari 2007, 14:28

M37
heb hier geen enkel probleem met bittorrent.
denk persoonlijk dat het met de client heeft te maken
gebruik zelf nog een oudere versie van bitcomet 0.76
misschien het proberen waard.
Wink

deadbox
Ik gebruik bittorrent niet eens, dus bij mij kan hiet niet aan de bittorrent client liggen. ik zie altijd vastlopers op de LB als ik een tijdje emule of amule heb gebruikt, en die programma's gebruiken veel connecties.

Elders op dit forum vind je soortgelijke klachten.

Fedora
laat maar,,
DUHHH,, wat een @$@$ bedrijf dat orange

helpdesk beweert hoe dan ook dat het probleem aan me pc ligt.

Abo per 30-06 beeindigd... Kan me abo niet eens afkopen..

die f...ing lb 3-maal opnieuw gestart vandaag.
wat een onding
Gewijzigd door Fedora op 18 februari 2007, 16:09

mesa57
En waar ga je naar overstappen Fedora ?
Je had trouwens ook nog eens een ander modem kunnen proberen (zonder telefonie).

Optimist
Fedora schreef:
die f...ing lb 3-maal opnieuw gestart vandaag.
wat een onding

De Livebox geeft bij mij ook veel problemen. Precies een week geleden heb ik het ding vervangen door een SpeedTouch modem en sinds die tijd zonder onderbrekingen Internet gehad! Jammer, want verder levert Orange een prima dienstverlening.

Optimist

Richard
Ik las ook ergens op dit forum iemand die er ook veel last mee had, totdat hij zijn Outpost firewall er uit gekiept had, en toen werkte het perfekt.
Dus het hoeft niet altijd de Livebox te zijn. Helaas is dat echter te vaak wel het geval.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vastlopen livebox met gebruik torrent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten 3 21 januari 2015, 13:58
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten 2 17 januari 2015, 14:55
vastlopen Interactieve TV Algemeen 1 17 december 2014, 13:55
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:19:17
| Hans03:39:35
| Memooh05:06:14
| Wanabo09:42:21
| Tiger17:53:42
| ronald schuit18:52:11
| ekhhorlings21:11:55
| Lutz21:19:05
| mRcan22:43:23
| dutch flash22:59:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.