obey-robots.txt
03 December 2016, 14:39
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

beschikbaarheid

postduiven
hallo beste mensen,ik had graag willen weten wanneer orange beschikbaar is op mijn postcode 5172cw..
wil namelijk lid worden,maar is nog niet beschikbaar,..
wanneer zou dat beschikbaar kunnen zijn..
alvast mijn hartelijk dank..

Basrose
bij mij staat er ook al een tijd binnenkort beschikbaar... nee daar hebben we wat aan.. is dat over een maand of over een jaar... Misschien ga ik wel naar tweak die is wel beschikbaar.

Richard
Zoiets is altijd moeilijk te zeggen, hij zou in december 2005 zo ongeveer adsl2+ geschikt moeten zijn, dat is hij ook, maar alleen voor BBNed, althans die van Kaatsheuvel.

De enige die je echt kan zeggen wanneer hij naar verwachting geschikt is voor Orange is Orange zelf.

@Basrose: die mogelijkheid heb je altijd, Tweak is wel wat duurder dan Orange, maar uitstekende newsserver en beste provider (ook qua helpdesk) die ik tot nu toe ben tegengekomen.
De enige die gelijkwaardig was, is xs4all maar daar betaal je ook voor want die zijn nog eens een stuk duurder.
Greetings, Richard.

mesa57
Speedlinq heeft zowel babyxl, kpn als bbned in hun abonnementen zitten en wel tegen zeer concurende prijzen. Zo mijn 2e keuze na Orange geweest zijn.

postduiven
Basrose schreef:
bij mij staat er ook al een tijd binnenkort beschikbaar... nee daar hebben we wat aan.. is dat over een maand of over een jaar... Misschien ga ik wel naar tweak die is wel beschikbaar.

Ja mijn abbo van home loopt over een tijdje af,maar zou graag wel eens duidelijkheid willen hebben,wanneer het wel beschikbaar is..

Ik denk dat ze hier niet op willen reageren,of zit er een adder onder het gras.
we zullen zien,anders gaan we toch echt naar een andere toe..
heb namelijk al 3 keer gebeld,naar de helpdesk,met deze vraag,allemaal heel vaag..
het enigste wat ik gehoord heb is dat 22feb morgen dus,het wel beschikbaar zou zijn,dat vertelde die vrouw van de helpdesk.dus zal morgen nog wel eens bellen,maar dacht hier antwoord te krijgen maar zit er volgens mij niet in.

Richard
maar dacht hier antwoord te krijgen maar zit er volgens mij niet in.

Nee helaas, dit forum is een particulier initiatief en staat los van Orange. Wij weten dus helaas ook niets van de planningen betreffende centrale upgrades.
Of het moest al zijn dat we toevallig iets tegen komen of via via horen, dat komt wel eens voor, doch vrij sporadisch op dit gebied.

Greetings, Richard.

postduiven
Richard schreef:
maar dacht hier antwoord te krijgen maar zit er volgens mij niet in.

Nee helaas, dit forum is een particulier initiatief en staat los van Orange. Wij weten dus helaas ook niets van de planningen betreffende centrale upgrades.
Of het moest al zijn dat we toevallig iets tegen komen of via via horen, dat komt wel eens voor, doch vrij sporadisch op dit gebied.

hoi heel duidelijk,maar blijf hier wel kijken en zal vandaag wel eens bellen naar orange,als ik wat weet laat ik het hier horen.
bedankt voor de reatie.
en een leuke dag

Richard
Oke fijn dat je iets laat horen als er nieuws zou zijn, stellen we altijd op prijs.
V.w.b. de reacties graag gedaan en jij ook prettige dag gewenst!

Greetings, Richard.

postduiven
Richard schreef:
Oke fijn dat je iets laat horen als er nieuws zou zijn, stellen we altijd op prijs.
V.w.b. de reacties graag gedaan en jij ook prettige dag gewenst!

Nou net nog gebeld wanneer het beschikbaar komt,ze zeggen half maart...
dus dat hebben ze net tegen mij gezegt..
heb hier ook nog een gratis nummer..van orange..
anders betaal je 10ecent p minuut..
hier het nummer
08009262366
goetjes

Richard
Oh dat kan misschien wel eens handig zijn dat nummer.
Bedankt voor het mededelen!

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beschikbaarheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fiberfast beschikbaarheid Huawei configuratie en problemen 6 10 december 2011, 01:31
Beschikbaarheid ADSL Family Algemeen 14 16 november 2006, 16:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:44:07
| Tiger03:05:28
| dutch flash04:09:16
| Roroko04:19:46
| Wanabo04:28:38
| Lutz08:16:02
| Ronsworld15:12:51
| ronald schuit15:18:52
| okkie_199417:14:45
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?