obey-robots.txt
09 December 2016, 18:16
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

mail van live.nl

rene_b
hallo,

Iemand bekend met het feit dat mail van [username]@live.nl niet bezorgd wordt door de server van orange ??.

vr.gr.

Rene

mesa57
De mail voor @live.nl wordt bezorgd op de pop3 server van @live.nl en niet bij orange.

rene_b
mesa57 schreef:
De mail voor @live.nl wordt bezorgd op de pop3 server van @live.nl en niet bij orange.

Gezien het antwoord heb ik de vraag niet goed gesteld, gaan we hieronder in de herkansing

Laat ik het duidelijker formuleren mail verzonden door user@live.nl naar andere_gebruiker@orange.nl wodt niet afgeleverd in de mailbox van andere_gebruiker@orange.nl., maar verdwijnt in het niets.

Rene

Richard
Verdwijnt in het niets? Da's vreemd, normaliter geven mailservers "undeliverable mail" meldingen terug als iets niet afgeleverd word, zo werken die dingen nu eenmaal.

Als ze echt in het niets verdwijnen lijkt het op een probleem wat @slome vroeger ook eens gehad heeft, daar bleven mailtjes in de queu hangen. Een soortgelijk probleem schrijft iemand net ook in de Helpdesk als ik het goed onthouden heb.

Goede kans dus dat er iets mis is met de mailservers van Orange of dat ze weer eens wat fout ingesteld hebben.
Ik ben al blij dat ik die rommel van providers niet gebruik, heb mijn eigen mailserver draaien, die werkt tenminste, en goed ook.

Greetings, Richard.

mecheltje
Heb het even geprobeerd en bij mij komt alles vanuit user@live.nl gewoon in mijn email van orange binnen.
Dus geen problemen hier dat het zou verdwijnen.

Richard
Kijk da's goed nieuws mecheltje, ik kon het zelf niet testen want zo'n adres heb ik niet dus bijzonder aardig van je dat jij dat hebt getest voor ons.

In dat geval ben ik eens benieuwd naar het antwoord van rene_b of er mailtjes terugkomen die verstuurd zijn en zoja, wat er dan voor melding in staat.

Greetings, Richard.

rene_b
Sorry jongens voor de late reactie, was een paar dagen niet thuis, mailtjes van user@live.nl worden nog steeds niet bezorgd door Orange. Maar ook niet teruggestuurd

Testje gedaan mail verstuurd van user@orange.nl naar verschillende ontvangers o.a. eigen mailserver en @sloom, wordt allemaal bezorgd maar de mail gericht aan user@orange.nl verdwijnt in het digitale niets.

Dit wordt een leuk puzzeltje Smile

rene

Richard
Nou ik denk dat je dan snel uitgepuzzelt bent want als dat zo is dan kan het bijna niet anders zijn dan dat ze op een of andere manier in de queu van de Orange mailservers blijven hangen en niet verwerkt worden of dat ze als spam gemarkeerd worden en in /dev/null verdwijnen.

Doch dat is eigenlijk ook weer een onjuiste theorie, want er zijn ook mensen (zoals Mecheltje) waarbij het wel werkt, dus het kan geen "dingens" zijn wat het hele @live.nl blokkeert of laat verwijderen.
Heel vreemd.

Greetings, Richard.

luckytrebor
als ik een email via mijn @live.nl naar mijn orange email adres verstuur, dan ontvang ik niets. Stuur ik het via een hot mailadres dan komt de email wel gewoon binnen. Dat zou dus betekenen dat ik geen berichten kan ontvangen bij Orange verzonden via live mail. Ik geloof niet dat dit in de voorwaarden stond. Half Amerika heeft zo'n adres. Via mijn .eu domein komt het wel binnen. ( via Orange natuurlijk) Ik werk met Outlook 2003 ( als dit er wat mee te maken kan hebben). Overigens vreemd dat live mail en hotmail zo verschillend behandeld worden
Vr gr Rob

spatieman
rare jongens bij orange.
of zou M$ orange boycotten

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail van live.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Uitgaande mail Online via iPhone Klacht over Online 5 20 oktober 2016, 01:39
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? 27 12 augustus 2016, 14:43
Uitgaande mail op Windows telefoon Email 4 29 januari 2015, 07:32
mail lokaal verplaatsen naar mappen Algemeen 2 07 november 2014, 19:57
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen 20 20 oktober 2014, 06:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:34:43
| Wanabo01:12:09
| jms31901:30:21
| Hans01:32:16
| gvmelle03:22:08
| MBroertjes03:41:24
| dutch flash07:03:38
| Franx09:51:09
| Lutz11:22:15
| Johan418:05:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.