obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Algemeen » Onopgeloste aangemelde problemen bij Online
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Spelregels -> Onopgeloste aangemelde problemen bij Orange « Ga naar bericht

Spelregels om een storing hier te posten. - blijf zakelijk - meld begindatum probleem - geef omschrijving probleem - geef antwoord van HelpDesk - is er een oplossingstermijn genoemd? - is h...

: 3202
: 1
Auteur: Wanabo

Laatste bericht:
01 februari 2007, 20:09
Avatar van gebruiker
Wanabo
Geen nieuwe berichten

Foutmelding S111 « Ga naar bericht

Ik ben sinds gisteren klant bij Online, kreeg bij het aansluiten van de digitale tv ontvanger dezelfde melding, S111 . Ben al 2 dagen met klantenservice aan het bellen. Ze weten geen oplossing voor...

: 342
: 3
Auteur: piacco

Laatste bericht:
04 juni 2019, 21:00
Avatar van gebruiker
liekske71
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Storing Online/Kpn « Ga naar bericht

Ik wil nog opmerken daat ik in februari tot het kpn netwerk ben overgezet en dan gelijk ben overgestapt naar een ander provider. Laatste week werd mijn verbinding overgezet tot 100Mbps downlink en ...
(Pagina: 1 2)
Bestanden bijgevoegd

: 4814
: 23
Auteur: achzo

Laatste bericht:
26 oktober 2016, 21:51
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Slechte dienstverlening « Ga naar bericht

Toen ik nog bij Online zat had ik een Huawei modem en VDSL2. Nu zit ik elders en nog steeds met VDSL2. Dus ik kan je niet helpen met vragen over dit modem.

: 4690
: 15
Auteur: glenn fens

Laatste bericht:
25 oktober 2016, 19:32
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Problemen met pinautomaat « Ga naar bericht

Geweldig dat het opgelost is!

: 1694
: 8
Auteur: Hurxkens

Laatste bericht:
19 augustus 2016, 13:01
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Beste manier om met Online.nl in contact te komen « Ga naar bericht

Op de homepage van Online staat dit: https://www.online.nl/klantenservice/...e/contact/ Daar zal je eentje uit moeten kiezen. Ik adviseer contact te zoeken met Webcare via Social Media.

: 1076
: 4
Auteur: Renkie

Laatste bericht:
05 februari 2016, 01:21
Avatar van gebruiker
I R Baboon
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Gebruikersnaam en wachtwoord « Ga naar bericht

Lijkt mij het handigste om daarvoor te bellen. Dan weet je direct meer. Als je persé niet wilt bellen, kan je het beste gebruik maken van Webcare op Google+, Facebook of Twitter. Die kunnen je p...
Bestanden bijgevoegd

: 5864
: 14
Auteur: SKDJ

Laatste bericht:
06 november 2015, 13:26
Avatar van gebruiker
I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! « Ga naar bericht

QuoteRobert P schreef: Nou mensen, dacht dat ik de enige was, dacht dat het aan mij lag. Wat een k.tprovider met incompetente medewerkers in dienst, wat een zooitje, een grote rotzooi. En maar ...

: 1929
: 6
Auteur: Lucy

Laatste bericht:
30 september 2015, 19:22
Avatar van gebruiker
Tiger
Geen nieuwe berichten

E5776s « Ga naar bericht

Jij moet ons eens mededelen wat je probleem of je mobiele hotspot te maken heeft met de provider Online.nl. Want daar gaat dit forum over: Online.nl.

: 995
: 5
Auteur: Jo-air

Laatste bericht:
14 september 2015, 21:25
Avatar van gebruiker
I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Geblokkeerd internet « Ga naar bericht

Als het erg druk is, kan de beoordeling van je screenshots langer duren. Blijf anders bellen en/of gooi je probleem op klachtenkompas.nl.

: 1206
: 3

Laatste bericht:
01 augustus 2015, 18:58
Avatar van gebruiker
I R Baboon
Geen nieuwe berichten

van adsl onlline naar glazevel online « Ga naar bericht

Online bezig met oplossen van de problemen ik ga er vertrouwen in krijgen nr portering en op tablet tv ongestoord kunnen kijken en vergoeding nog over

: 1351
: 7
Auteur: inren43

Laatste bericht:
07 juli 2015, 19:36
Avatar van gebruiker
inren43
Geen nieuwe berichten

Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken. « Ga naar bericht

De case wordt gemaakt en gestuurd naar een andere afdeling, daar is toch een afschrift van te krijgen, dat kan nagenoeg automatisch. Van een opzegging krijg ik ook een bevestiging, waarom niet v...

: 1411
: 10
Auteur: Edwin H

Laatste bericht:
02 juli 2015, 18:02
Avatar van gebruiker
Edwin H
Geen nieuwe berichten

Storing oplossen duurt veel te lang « Ga naar bericht

Heb geen ander modem geprobeerd, want die heb ik niet. Ik zal eens op klachtenkompas.nl kijken bedankt voor de tip!

: 1463
: 4
Auteur: Frantic

Laatste bericht:
30 mei 2015, 19:48
Avatar van gebruiker
Frantic
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

klantenservice online « Ga naar bericht

Als we allemaal dit soort gedrag van een onderneming accepteren dan is het hek van de dam.
Bestanden bijgevoegd

: 2247
: 10
Auteur: easy

Laatste bericht:
18 mei 2015, 23:46
Avatar van gebruiker
easy
Geen nieuwe berichten

Online verbreekt bewust telefonische verbinding « Ga naar bericht

Ik weet hier niet wat het achterliggende probleem is of was. Dus niemand kan aantoonen, wat wel of niet is gebeurt. In ieder geval success met het oplossen toegewenst!

: 1471
: 3
Auteur: Mlohmann

Laatste bericht:
23 april 2015, 19:20
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel « Ga naar bericht

Wat ook nog weleens kan helpen is aan de linker kant in het navigatiebalk het online klachtenformulier te gebruiken of het bij klachtenkompas te melden. Sterkte ermee!

: 2171
: 4
Auteur: TomvanD

Laatste bericht:
04 april 2015, 08:54
Avatar van gebruiker
Lutz
Geen nieuwe berichten

Verhuizing buitenland « Ga naar bericht

Probeer zoveel mogelijk op rustige tijden in de morgen of avond te bellen. Blijkbaar is het nogal druk de laatste tijd op de helpdesk.

: 1350
: 3
Auteur: eli

Laatste bericht:
16 januari 2015, 01:18
Avatar van gebruiker
I R Baboon
Geen nieuwe berichten

oplevering glasvezel « Ga naar bericht

na veel geouwehoer toch maar naar kpn glasvezel gegaan online kon dus echt niks doen Groet Wander

: 1649
: 6
Auteur: wajo63

Laatste bericht:
19 december 2014, 11:10
Avatar van gebruiker
wajo63
Geen nieuwe berichten

Geen klant en toch een modem en decoder krijgen « Ga naar bericht

Afgelopen dinsdag ( 9-12) kreeg ik een email van Online waarin is vermeld dat "mijn bestelling" die dag is verzonden. Inderdaad stond de bezorger van PostNL 10-12 aan de deur met een groot pakket v...

: 914
: 1
Auteur: Opgezegd

Laatste bericht:
11 december 2014, 13:01
Avatar van gebruiker
Opgezegd
Geen nieuwe berichten

Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting « Ga naar bericht

In de 1e plaats wie heeft die 2e aansluiting geregeld dat zal Online toch moeten kunnen vertellen. Verder moet je Online in gebreke stellen voor de problematiek die er nu is en je moet ze aansprak...

: 1022
: 2
Auteur: Csterbeek

Laatste bericht:
09 november 2014, 18:17
Avatar van gebruiker
Tiger
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd