obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
HUAWEI HG665D - Ik kaan geem verbinding maken tussen mijn pc en mijn xbox voor de mediacentre
philson89
Hello,

Sinds kort heb ik dus mijn Thomson vervangen met de HUAWEI HG665D, en ik wil namelijk mijn pc aansluiten met mijn xbox voor de mediacentre zodat ik film op mijn tv kan kijken enzo...
Xbox Live werkt wel maar geen mediacentre...

Is hier een plossing voor? Of las ik het goed in een ander post dat het aan de firmware ligt en geen oplossing is? Enige optie is de oude Thomson modem te gebruiken?

Mvg,

Philip

data-full-width-responsive="true">
philson89
Hmmm mijn pc kan geen draadloos, dan moet ik een wifi dongle voor me xbox kopen neem ik aan =(

Enig idee waneer huawei met eem update komt, want dit is wel erg zwak.

rrozema
Probeer het eens zoals het ook al in de topics over de problemen met de huawei staat: gebruik je oude thomson als switch (dhcp server uit en met een LAN-poort aansluiten op de huawei), sluit vervolgens beide apparaten aan op de overige lan poorten van de thomson, dan zou het weer volledig moeten werken.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUAWEI HG665D - Ik kaan geem verbinding maken tussen mijn pc en mijn xbox voor de mediacentre', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018