obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Uitnodiging Pilot VDSL!!! 40Mb/10Mb
Optimist
Vandaag ontving ik een brief van InterNLnet met de vraag of ik wil meedoen aan een VDSL pilot! Grin

Het is een erg aantrekkelijk aanbod. Het aanbod komt zeer korte tijd na het opleveren van VDSL infrastructuur vlakbij mijn woning (zie ook http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=1001).

In het kort komt het er op neer dat een groep van maximaal 40 deelnemers de VDSL infrastructuur gaan testen, en enkele keren gevraagd zal worden om wat testhandelingen uit te voeren.

De VDSL aansluiting wordt geleverd op het tweede aderpaar dat standaard in elk woonhuis aanwezig is. Indien gewenst wordt de aansluiting door een erkend installateur uitgevoerd. Alle kosten worden gedragen door InterNLnet. De pilot zal midden april starten en duurt drie maanden.

De VDSL aansluiting zal worden geleverd met een 40Mb/s downloadsnelheid en een 10Mb/s uploadsnelheid! Grin

Ik ben natuurlijk waanzinnig enthousiast en heb me inmiddels aangemeld. Nu maar hopen dat ik tot één van de gelukkigen zal mogen behoren om deze verbinding te testen!

Voor de aardigheid heb ik de uitnodigingsbrief en aanmeldformulieren even gescand. Je kunt ze lezen via de volgende URL:

http://www.jonk.name/InterNLnet/

Optimist
Gewijzigd door Optimist op 24 maart 2007, 20:40
 
Richard
Woeaargh! Bofkont!Grin

Greetings, Richard.
 
mesa57
Weet je al wat je met die snelheid gaat doen ?Wink
 
Optimist

Quote

mesa57 schreef:
Weet je al wat je met die snelheid gaat doen ?Wink

Even kijken of ik Eweka op de knieen krijg! 40Mb/s downloaden lijkt me een waanzinnige belevenis.

Maarruh... er zijn maar 40 pilot plaatsen beschikbaar, dus het is verre van zeker dat ik tot één van de gelukkigen behoor...

Fingers crossed...

Optimist
 
nero038
veel geluk, wacht met spaning af wanneer ze bij mij aankloppen..Frown
 
Wanabo
Ik duim voor je dat je mee mag doen! Smile Suc6
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Optimist

Quote

nero038 schreef:
veel geluk, wacht met spaning af wanneer ze bij mij aankloppen..Frown

Woon je in Diemen, Duivendrecht of Amsterdam Zuid-Oost? Dan heb je een goede kans dat je ook een uitnodiging krijgt. Overigens denk ik dat InterNLnet pas echt de diensten zal gaan leveren na afloop van de pilot, dus dat zou dan zo rond de zomervakantie zijn in die gebieden waar dan al VDSL infrastructuur geinstalleerd is.

Optimist
 
Puma
Dump eweka en ga gewoon voor XSnews! Beste provider die der is!
Wat duurder, maar daar kijk je niet eens naar, nadat je wat van hun kwaliteit hebt geproefd!!!!!

www.xsnews.nl

Ik download met de Elite abonnement van school met ongeveer 9 MB/s!!!
Dat is dik 90 mbit.
 
Richard
Nja... -wat- duurder... zeg maar behoorlijk duurder, 150% bijna want xsnews heeft dan wel langere retentie (als dat al wat uitmaakt) maar kost dan ook 12,95.
En de beste... nja... dan moet je toch over meer jaren kijken, Eweka was ook de beste... totdat het te druk werd. Maar in elk geval ligt hij qua prijs ongeveer hetzelfde als Tweaknews (14,95 voor meer dan 10mbit) met 50 dagen retentie. Die heeft echter weer als nadeel dat het inderdaad ook wel 20mbit max. is.

Eweka is wat ingezakt buiten de nachtelijke uren misschien, maar Easynews bijvoorbeeld is erg goed bezig, prijs nog niet bekend. Dan heb ik er nog twee doorgekregen.
Gratis accountje proberen? Dan naar www.easynews.nl en er zijn er nog wel een twee.

Als je zo'n snelle verbinding hebt op school is dat natuurlijk erg handig, maar de meesten zitten niet hoger dan 20 a 24 mbit gewoon thuis.

Doch het is er wel eentje om rekening mee te houden, als je wat meer wilt betalen en sneller dan 20mbit wilt en meer retentie...
Greetings, Richard.
 
Optimist
Ik heb vandaag maar eens gebeld met InterNLnet om te informeren over de pilot en ook om te horen wanneer VDSL ook daadwerkelijk beschikbaar komt voor consumenten.

Ik kreeg daarop te horen dat alle mensen die zich aangemeld hebben voor de pilot de komende week een brief zullen krijgen om hen te informeren of zij geselecteerd zijn voor de pilot. In die brief staan bovendien nadere details over de dienstverlening en beschikbaarheid voor consumenten.

Zodra ik meer informatie heb, zal ik dat in deze thread bekendmaken.

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitnodiging Pilot VDSL!!! 40Mb/10Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Internetsnelheid VDSL te laag (virus?) Snelheid : 68 19 sep 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid : 6 30 apr 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Advertentie