Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Exchange
|
|
Gokhan83 |
Geplaatst op 07 April 2007, 14:42
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Apr 2007 |
Ik heb een probleem met exchange. Als ik een email verstuur naar buitenaf word die niet geleverd. Is hier een oplosing voor? moet ik soms een smarthost server opgeven? Zou iemand mij hier bij kunnen helpen? Groetjes, Gokhan |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 07 April 2007, 17:26
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Welke smtp server gebruik je? smtp.orange.nl geeft nog wel eens problemen. Probeer smtp.wanadoo.nl eens! |
|
|
Optimist |
Geplaatst op 07 April 2007, 22:26
|
Donateur » Diemen - The Netherlands Berichten: 376 Lid sinds: 11 Dec 2006 |
Quote Gokhan83 schreef: Als ik een email verstuur naar buitenaf word die niet geleverd. Is hier een oplosing voor? moet ik soms een smarthost server opgeven? Gökhan -- je moet als smarthost één van de SMTP servers van Orange gebruiken. Jouw Exchange server probeert uitgaand op poort TCP/25 een verbinding aan te gaan met andere mail servers, maar poort TCP/25 wordt door Orange geblokkeerd. Er zijn twee oplossingen: 1. Gebruik een relay server (smarthost) van Orange op poort TCP/25; 2. Gebruik een andere relay server (smarthost) met een speciale configuratie die op een andere poort luistert zodat jouw Exchange server daarop kan connecten. Overigens zou inkomende e-mail wél goed moeten gaan. Succes, Jeroen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Exchange', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie