obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Intrainsnelheid
Richard

Quote

Het lijkt wel, gezien alle commentaren dat Orange nwe klanten een hogere snelheid toebedeelt dan de bestaande.

Dat LIJKT niet alleen zo maar dat IS zo.

Sinds de DSLAM aanpassing is mijn snelheid teruggegaan. Deze week een nieuwe abo in de straat en die traint dus mooi op de 18800 in die ik normaliter ook altijd had.
Zal na verloop van tijd bij hem ook wel minder worden, maar het is wel behoorlijk opvallend.

Greetings, Richard.
 
mesa57
Richard, er zit niks anders op dan telefonie op te zeggen en een speedtouch 546 of zo aan te schaffen.
 
Richard
@Mesa: Sorry maar nee, ik werk niet graag met Speedtouch apparaten. Ik heb totaal geen problemen met m'n Livebox, alleen is het jammer van de snelheid.
Voor telefonie heb ik geen alternatief wat ik persoonlijk goed genoeg vindt, daarvoor zou ik misschien moeten overstappen van provider, maar het jaar is net om dus ik zit weer aan een nieuw jaar vast.

Voor anderen die niks tegen Speedtouch hebben is het echter een uitstekende oplossing.

Het hangt er dus erg vanaf wat Orange dit jaar nog gaat uitspoken want ik heb mijn opzegging voor komend jaar al klaar liggen.

Greetings, Richard.
 
mesa57
Zo hee, bijna 50% minder. Jeminee zeg Frown
 
Richard

Quote

Dan ben je niet de enigste.
Maar ja nu nog een alternatief zien te vinden.

Een goed alternatief hoef ik alleen voor telefonie, want internet is er zat te vinden en de aanbiedingen worden steeds leuker.
Wie weet is misschien Tele2 volgend jaar nog we interessanter of Speedlinq dus daar maak ik me niet zo druk om.

@Allen:
Als al diegenen die nu snelheidsvermindering hebben, vooral de mensen met 20% en meer vermindering nu ook eens naar de helpdesk bellen en hierover gaan klagen.....
Hoe meer klachten hoe meer kans dat ze inzien dat het prutsen aan die DSLAM's toch wat teveel van het goede geweest is en een kleine kans dat ze het weer iets hoger zetten.

Greetings, Richard.
 
jac
Ja, ik ga ook klagen!
Goed idee!

Jac.
 
Richard
Precies, beetje blufpoker maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd, oftewel hoe meer klachten, hoe sneller ze erover na gaan denken dat het toch wel veel wordt.Smile
Bedankt voor het meedoen alvast!
Greetings, Richard.
 
salty677
gewoon bij orange.nl probeer deze is wel ff inloggen.

http://kms.orange.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=9,E=0000000000014779561,K=9839,Sxi=10,Case=obj(3042)

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1016 Kb
DownStream 5472 Kb
Afname Dichtbij : 46.2 (dCool
Ver weg : 19.8 (dCool
SNR-marge Dichtbij : 13 (dCool
Ver weg : 10 (dCool
HEC-teller 10656
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 1815
ES-teller van 1 dag 0

het is zelfs wat verhoogd????hoe is het mogelijk??? Kheb ook contacr gehad met helpdesp per mail. Je wordt gewoon van Tkastje naar de muur gestuurd Tligt namelijk niet aan hun maar an jou, je comp en de bedrading? en de afstand van de centrale. Dus standaard antwoorden. Kzou mij gaan schamen als Kdaar zou werken en steeds zulke onzin zou moeten vertellen.
Van mij mag de NMA en OPTA eens zijn werk gaan doen. Of de reclame-codecommissie.
 
mesa57
Een lage upstream duidt op een lijnprobleem. Check je eigen verbindingen eerst. Daarna kontakt opnemen met de Orange helpdesk. Ik weet niet zeker of je als alternatief bij KPN een lijnmeting kunt aanvragen. Maar proberen is wellicht de moeite waard.
 
Tiger

Quote

Richard schreef:
Precies, beetje blufpoker maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd, oftewel hoe meer klachten, hoe sneller ze erover na gaan denken dat het toch wel veel wordt.Smile
Bedankt voor het meedoen alvast!


Richard,

Wat heet blufpoker op dit moment is dit item 1658 x bekeken en hierop kwamen maar 48 reacties op binnen dit is toch maar een druppel op een gloeiende plaat en daar ligt Orange dan ook helemaal niet wakker van.
Maar als ik de klachten lees op dit forum en de reactie's die de helpdesk daarop geeft dan verbaasd het mij dat er nog mensen zijn die Orange nog als provider nemen.
Ik hoop dat Orange eens wakker wordt en stopt met het graven van hun eigen graf en eens gaat werken aan een oplossing van de problemen waar de klanten mee zitten.

Groeten Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Intrainsnelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Intrainsnelheid daalt drastisch Snelheid : 4 01 apr 2008
Advertentie