obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Probleem met draadloze verbinding
Lotus
Ik had een perfecte verbinding via de dongle, maar deze ging steeds kapot. Een medewerker van de helpdesk vertelde mij dat ik de dongle niet nodig had en mijn interne modem (Intel Pro Wireless 2200BG) kan gebruiken. Ik blij!!!!!

Na urenlang allerlei instellingen gewijzigd te hebben en eindeloze procedures doorlopen is het resultaat nu dat ik helemaal geen draadloze verbinding meer heb Frown, ook niet via de dongle.

Wanneer ik verbinding probeer te maken krijg ik de melding beperkte of geen verbindingsmogelijkheden.

Ik zou denken dat het probleem ergens in de instellingen moet zitten omdat het probleem is ontstaan nadat deze gewijzigd zijn, maar waar???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben al 2 maanden bezig om dit probleem op te lossen en heb 6 verschillende medewerkers van de helpdesk gesproken, nieuwe box geinstalleerd, nieuwe dongle, Shock, geen medewerking van helpdesk meer dus begin een beetje de moed te verliezen.....

Alvast bedankt!!!
 
Lotus
Ik kreeg ineens een ingeving toen ik hier aan het lezen was en....... het is opgelost!!!!! Jippie!!!!!

Zo stom, het probleem was dat bij eigenschappen draadloos netwerk automatisch configureren was aangevinkt. Zo simpel!!!!!

Grin
 
MarcelWil
Dat heeft bij ons jammer genoeg niet gewerkt, ik denk dat het ook aan de andere installingen en het aantal apparaten ligt.

Maar we blijven proberen.

MarcelFrown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met draadloze verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Advertentie