obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb
Session

Quote

Session schreef:
[quote]Session schreef:
[quote]Session schreef:

.....



Het vervolg:


Geachte heer, mevrouw,

Klanten kunnen momenteel een verminderde downloadsnelheid ervaren tijdens de avonduren en in het weekend. Op dit moment zijn we bezig met het verbeteren van de dienstverlening, we verwachten dat het over enkele weken is opgelost.
Onze excuses voor de overlast.


Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
 
Leetje
Na 2 recente upgrades bij Oranje lijkt het nu dan toch gelukt.

's-Avonds na 19:00 uur en in het weekend tieft mijn snelheid niet meer in.
Bravo - Hulde. Nee nu krijg ik pas waar ik al die tijd voor heb betaald. Angry

Echter heb ik zo'n slechte bijsmaak van hoe eea is gegaan dat ik vooralsnog de intentie heb om over 8 mnd de boel op te zeggen. Sad

Ik heb totaal geen vertrouwen in dit bedrijf en ga me tzt goed orienteren naar welke club ik dan ga.
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
rrozema

Quote

Leetje schreef:

Quote

vdrijver schreef:
hmmzzz,als je stoneerd,heb je wel snel een brief van ze.dat je moet betalen en verder blablabla


Heb mijn bedrag ook gestorneerd. Kreeg gelijk een email.

Ik betaal wel maar dan 2 euri per dag tot het hele bedrag is betaald, onder vermelding van Orange Smallband. Cool


Je betaalt dan uiteindelijk wel meer omdat in de voorwaarden staat dat indien Orange de eerste keer niet kan incasseren er onmiddelijk extra administratie kosten in rekening gebracht worden. Hoewel ik toegeef dat het een ludieke actie is, trek je wel zelf aan het kortste eind.
 
Wanabo
Bij @home kreeg ik dreigbrieven dat ze me gingen afsluiten als ik niet betaalde. Daar moest ik om lachen, want de reden voor niet betalen was dat ik geen internet meer had. Bovendien lag ik al overhoop met @home over de opzeg termijn.Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Leetje
De nachtmerrie is over... Angry
Vanaf morgen ben ik van alle zooi af, dag Orange de KPN /ISDN.


Leve athome, huh, wat nou ziggo ,wtf.... Cool
12mb download en deze wordt goed gehaald al drie weken lang.

Ze zullen ook wel hun tekortkomingen hebben maar;

-de de amateuristische aanpak van orange (ik heb geen livebox mongool)
-de MF noobs bij orange (idiote scriptlezers)
-de schofterige behandeling bij orange (k*twijf van financiele afdeling)
-en uiteraard de download problemen (oke schat, vanavond geen filmpje kijken, potje kaarten dan)

hebben mij ertoe besloten om die zooi op te zeggen.

GrinGrin Yes Yes Yes....!!!! FF de vlag gaan uithangen...!!! GrinGrin
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Leetje
Nog steeds bij ziggo... tegenwoordig 150 mb en nog stabiel ook met een goede payserver en nzbget. Yeah

Ach die goeie ouwe tijd, 4 mb.... -mijmer-
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Tiger
Tenminste iemand die met een fijn gevoel het nieuwe jaar is ingegaan maar ja een abonnement met 150 mb daar hangt ook een prijskaartje aan.
En als je onder aan deze pagina kijkt zie dat er 14 forums actief zijn dat betekent dan ook dat er bij al die andere providers net zo goed problemen zijn.
In het verre verleden heb ik net als Leetje soortgelijke problemen gehad en wel bij @home nu Ziggo en sinds 2006 bij toenmalig Wanadoo nu Online waar ik tot nu toe tevreden ben.
Heb daar ook wel een behoorlijk probleem gehad maar wat naar volle tevredenheid is opgelost en tot nu toe een vrij stabiele internetverbinding met de Huawei HG655D met een draadloze verbinding.

Ik hoop dat eenieder in dit nieuwe jaar weinig of geen problemen krijgt/heeft zodat van die kant geen frustratie de boventoon voert.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie