obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Vista i.c.m. Livebox Wifi
Mist
Wil mijn draadloze livebox installeren op mijn nieuwe PC waar ik Vista op heb draaien doch nadat ik (o.v.v de installatie CD-rom) mijn dongel in de USB-poort stop, zegt mijn PC dat (na plusminus 3 minuten wachten op verbinding) hij het apparaat niet kan vinden. Telkens opnieuw geprobeerd incl. resetten van de Livebox. Wie kan en wil mij stapsgewijs uitleggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen. Heb geen diepgaande kennis van deze materie.
 
hevi
Mist,

Op de website van Orange staat een stap voor stap beschrijving hoe je de boel onder Vista installeert. (Bij de helpdesk zoeken op Vista)

In hoeverre het ook echt werkt valt niet van te voren te zeggen, aangezien de ondersteuning van Vista beperkt is.

In mijn geval werkten de drivers niet en heb ik de drivers van de Franse site van Orange afgehaald. Daarbij is de Vista compatibiliteit van de Livebox zelf evenmin voor 100% gegarandeerd.

Aan enig knutselen en uitproberen valt waarschijnlijk niet te ontkomen Frown
 
Mist
Bedankt hevi,

aangezien ik de franse taal niet machtig ben wordt het inderdaad knutselwerk. Ik moet even kijken wat nu de beste optie is. Wachten tot de helpdesk van Orange zover is dat zij een makkelijke oplossing kunnen bieden (vermoedelijk 2 a 3 maand zoasl zij mij hebben aangegevn) of een familielid benaderen met kennis van de franse taal. In ieder geval bedankt voor jouw reaktie.
 
hevi
Mist,

Heb je voldoende aan de info in deze thread?

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=1254&pid=10693#post_10693

Let wel: dit geldt alleen voor 32bit Vista. Voor 64bit bestaat er (nog) niets.
Gewijzigd door hevi op 06 juni 2007, 10:43
 
Mist
Levi,

als je bedoeld of ik inderdaad via de hyperlink naar die franse site ben geweest, dan is het antwoord ja. Alleen ik kom niet verder dan dat gewoonweg omdat je de taal niet machtig bent. Dat stuurprogr. voor de XG703A kan ik daar dus niet uithalen. Ik denk toch dat ik mijn broer inschakel aangezien ik nu werk vanaf mijn oude notebook waar ook geen brander opzit. Wel een disk.station maar die zit weer niet op mijn nieuwe PC. Ik zal hem verzoeken om die info voor mij te downloaden. Bedankt Levi.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vista i.c.m. Livebox Wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie