obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
router problemen na update livebox
Pjotr
Hallo,

ik heb een beetje router problemen. We moesten voor onze livebox nieuwe software downloaden. Ik heb dus deze software gedownload en ja wel hoor het lampje voor internet was gelukkig rood gekleurd toen ik na 20 minuten keek. Ik juichde een klein beetje dat het gelukt was, maar helaas te vroeg. Nu is de situatie zo dat wanneer ik de livebox direct op de computer aansluit ik gewoon kan internetten, wanneer ik de router er tussen stopt kan het niet meer. GRRRRRRRRRRr ik heb net 20 minuten gewacht op de helpdesk voordat ik deze online had. conclusie na 5 minuten was dat hij mij niet kon helpen, want de verbinding was tenslotte goed zonder router. Ik moest even in de instellingen van de router kijken, iets naar een WAN adres zei hij. nergens het woord WAN dus tussen de instellingen. Hij wist het ook niet en verwees mij maar naar de linksys website.

We hebben dus een broadband modem van wanadoo (de livebox) en we hebben een linksys Wireless-B broadband router model BEFW11S4 ver.4.

Heeft iemand soms enig idee hoe wij onze computer en laptop weer via de router kunnen laten lopen?
 
Wanabo
Hoi Pjotr, welkom op het forum.

Heb je hier iets aan?
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...hread_id=9

Hierin wordt je problematiek beschreven en nog een link naar een document met visuele uitleg.Wink
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:31
 
Puma
done
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router problemen na update livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie