obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Livebox configuratiemenu : Livebox
orange07
Livebox configuratiemenu : Livebox

Klopt dit?

Ik kan niet in geavanceerd optie komen..

401 unauthorized request ("/abaner.html")
 
mesa57
Probeer je internet cache eens leeg te maken en/of probeer het eens met firefox.
 
orange07

Quote

mesa57 schreef:
Probeer je internet cache eens leeg te maken en/of probeer het eens met firefox.


Net gebelt.....werkt wel nu...Wink
 
1984
Dat heb ik ook , hij vraagt om een naam + wachtwoord (vul mijn @mail adres + wachtwoord in en dan 401 unauthorized request ("/abaner.html" )

zal wel iets fout doen....?
 
mesa57
Het advanced menu user en paswoord is NIET je email adres en wachtwoord. Voor de juiste, zie de handleiding.
 
1984
Bedankt @vdrijver aan zo'n antwoord heb ik iets, Ik kon het niet vinden in de handleiding (of ik heb er 10 x overheen gelezen)
 
mesa57
Staat nu wel voor eeuwig op het forum. Maar ja, wat zou het ....
 
Tiger

Quote

1984 schreef:
Bedankt @vdrijver aan zo'n antwoord heb ik iets, Ik kon het niet vinden in de handleiding (of ik heb er 10 x overheen gelezen)


Het staat toch duidelijk onder punt 4 Wijzig de instellingen van uw livebox in de inhoudsopgave vermeld waar word verwezen naar punt 4.2 werken in het menu (geavanceerd) op pagina 56

Het is gewoon een kwestie van goed lezen

groeten Tiger
 
ghostcasper

Quote

mesa57 schreef:
Staat nu wel voor eeuwig op het forum. Maar ja, wat zou het ....


Eeuwig kun je uit hoofd zetten, want je kan soms dingen na een jaar al niet meer terug vinden zo snel gaat het internet.....
In newsgroepen is het op Online soms al binnen een dag al weg !

Maar wat een zoutzak ben jij zeg, de knul vraagt om hulp , en als je het antwoord weet , dan vertel je het gewoon, en vertelt ook waar hij het vermoedelijk kan vinden, zodat hij kan verifiëren...........
Zo kan hij het ook leren.....

Niet kinderachtig het antwoord hem onthouden en iemand weer een dag helemaal hopeloos laten zijn omdat jij te arrogant bent om de knaap te helpen......
Daar is het forum voor....helpen niet pesten, zijn geen kleuterklasje meer....

Wat jij doet is ook wel helpen, maar eerder van de wal in de sloot, maar op een zeer kinderachtige manier.

Je kan lezen dat hij niet weet wat hij precies doet, dus is hij gebaat met een juist en direct antwoord.
Had hem anders gewoon verwezen naar het pagina nummer waar het precies staat in de handleiding, met een eventuele link waar je de handleiding kan vinden.

Zo werken dingen.

de groeten
Ghost
 
rrozema
mesa57 realiseert zich juist wel de vluchtigheid van dit soort informatie: de pagina nummering in zijn handleiding zal waarschijnlijk niet overeenkomen met die van 1984. mesa57 heeft namelijk al enkele jaren geleden zijn livebox gekregen met de toenmalige versie van de handleiding, de versie die 1984 op dat moment (nu ook al weer meer dan een jaar geleden) in handen had was echter de meest recente print.

In plaats van nutteloze data te plaatsen, vertelt hij waar het juiste antwoord gevonden kan worden. mesa57 voedt 1984 niet met een vis, maar in plaats daarvan leert hij hem vissen. En dat is veel waardevoller.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox configuratiemenu : Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie