obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
problem met een game
mesa57
@rrozema : bedoel je mij ?
Ik zit met een speedtouch op het net en het is een soortgelijk probleem. De tracert geeft ook na een aantal hops een timeout.
 
rrozema
Nee, sorry mesa. Ik reageerde eigenlijk op bennen's post. Omdat die eerst wel verbinding kon maken, maar pas na een poosje z'n verbinding kwijtraakte. De andere problemen lijken allemaal, net als die van rattaplan de thread-starter, routeringsproblemen.
 
Minzou
Hallo,
Ik heb de dezelfde probleem, als ik zitte gammen dan wordt me verbinding na een tijdje verbroken, internet die doet het gewoon.
daarvoor had ik het probleem niet, ik had daar voor een andere provider. Kan iemand mij A.U.B. HElPEN, ik vind het heel erg irritant.
Zelf weet ik niet echt veel van computer.Angry
PLEASSSSSSS HELP ME!!!!!!!!ShockShock
 
Minzou
scoort WOW
 
Minzou
Geplaatst op 11-07-2007 13:51

scoort WOW


soort wow:pCool
 
rrozema

Quote

Minzou schreef:
soort wow


Hoi Minzou, is het zo'n geheim spel, dat je de naam niet mag noemen?

Zo kunnen we je toch onmogelijk helpen... Of wou je alleen even melden dat je ook problemen had? Wink
 
Minzou
neeeeeeeFrownFrown
Ik wil het geholpen wordFrown
PLEAZZZZZZZZ HELP !!!! ShockShock
HET is WOW.

Status:
Als ik zit te spelen, dan breek elke keer de verbinding na ~50 minuten. maar internet doet het gewoon.

HELP MEEEEEEEEEAngryAngry
IK WEET NIKS VAN COMPUTER`SAngry

Ik heb geprobeerd maar is niet gelukt.
Firewall uitgeschakeld, pc opnieuw geinstallerd,
AngryAngryAngryAngryAngryHij breekt de verbinding nog steedsAngryAngryAngry


 
HenkyPenky
Ook ik heb hetzelfde probleem, speel ook ragnarok (Iro).
Heb meer dan een week geleden gemailed naar Cogent EN Orange, van beide niets gehoord (waarom verbaast me dat niet Sad).
Ik heb nu kennissen bij een andere provider gevraagt om even met pingplotter aan de gang te gaan en mij de resultaten te sturen.
Als zij wel een goede verbinding hebben ben ik waarschijnlijk spoedig ex-Orange klant :p.
Laat jullie binnenkort wel weten wat het resultaat is.
 
Minzou
Thnx voor de tip Wim.
net geprobeerd maar me verbinding wordt nog steeds verbroken na ~50 minuten.
ik heb ook de instructie gevolgd, en hij verbreek nog steeds.
Of als ik speel spel op www.spelpunt.nl, daar wordt mij verbinding ook na ~50 minuten verbroken!
misschien heeft met de zelfde instelling te maken.
Maar echt irri dat ik telkens van Wow word afgegooit.SadFrownShock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problem met een game', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing : 8 08 feb 2017
game server draaien op huaweiHG655d Huawei configuratie en problemen : 8 27 jul 2013
problem met verbinding tussen modem en Pioneer as-wl300 Huawei meer apparaten aansluiten : 1 13 mei 2013
Problem with installation of other router Algemeen : 3 20 feb 2012
kan niet meer op een van mijn game servers Helpdesk : 2 27 feb 2011
Advertentie