obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Tijdens bellen valt internet uit
Styxx
Sinds een tijdje valt de livebox uit als ik bel of gebeld wordt. Ik heb de livebox nu iets van 3 maanden en dit is gistereren pas begonnen. Heel irritant. Het is net of ik op een inbelverbinding zit.
Ik heb geen telefonie van Orange.. ik heb nog steeds telefonie van de KPN. Ik heb de livebox ook al gereset en op nieuw opgestart, maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor en zijn er nog meer mensen met dit probleem??
Gewijzigd door Styxx op 18 juli 2007, 14:06
 
Lizard
De telefoon is wel aangesloten op de livebox?

De splitter zit nl. in de livebox ingebouwd.

Als dit opeens niet meer werkt kan dit een teken zijn dat de livebox misschien kapot gegaan is.
 
Styxx
De telefoon is wel aangesloten op de livebox ja.. Echt raar.. Ik dacht ik vraag het hier eerst, omdat bellen naar orange echt mega duur is.
 
rrozema
je kan ze ook mailen. Duurt iets langer maar is wel goedkoper.
 
1984
Waarschijnlijk is een losse KPN splitter tussen de Livebox en de hoofd aansluiting een betere oplossing,en daar de telefoon op aansluiten,
Voordat ik telefonie van Orange via de LB nam deed ik het zo, en had toen geen problemen.
 
Styxx
Dankje 1984.. dit heeft geholpen! Smile
 
rrozema
hmmm, als dat helpt, dan is i.d.d. waarschijnlijk de splitter in jouw livebox defect. Zou reden kunnen zijn om j e livebox door Orange om te laten ruilen voor een nieuwe. Maar aan de andere kant, als je zo al een werkende situatie hebt... "If it ain't broke, don't fix it", zou ik zo zeggen, want beter kan het er niet van worden, toch?

Heb jij misschien recent blikseminslag in de buurt gehad? De splitter is het deel van de livebox dat het dichtst aan het telefoonnet zit en zou dus ook wel eens het eerste stuk kunnen gaan.
 
ghostcasper

Quote

Styxx schreef:
Sinds een tijdje valt de livebox uit als ik bel of gebeld wordt. Ik heb de livebox nu iets van 3 maanden en dit is gistereren pas begonnen. Heel irritant. Het is net of ik op een inbelverbinding zit.
Ik heb geen telefonie van Orange.. ik heb nog steeds telefonie van de KPN. Ik heb de livebox ook al gereset en op nieuw opgestart, maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor en zijn er nog meer mensen met dit probleem??


kijk even wat ik hier postte.

ik had dergelijke probs toen ik nog stomweg de splitter verkeerd aangesloten had, op de livebox dacht ik,......
toen deed telefoneren via de livebox het niet en elke keer vlog inderdaad het internet eruit als je belde ....

j moet met behulp van gewone y splitters modulaiere telefoon slpisertjes van Gamma, bij je israpunt vanuit de e2weg y slpitser een draad direct naar je livebox doen en telefoon daar aan,

op het andere draadje uit de y splitser een (goede) adslsplitter zetten en vandaaruit een lijn naar je knp telefoon.........

enige is dan wat ik in de andere trheat al schijf dat als je een keer met de kpn lijn hebt gebeld je even vijf keer 1 te dukken en hoor je het wijf dat zgt nummer bestaat niet, dat heeft je livebox z'n releis weer terug gezet en kan alles weer.........

hope the info helps ya ....
grtz Ghostcasper


http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=37&thread_id=1323
 
Sanchez999

Quote

Styxx schreef:
Dankje 1984.. dit heeft geholpen! Smile



ik heb hetzelfde probleem thuis ga even proberen of het hiermee ook is opgelost, echter betaal je voor de livebox dus als je hem gratis kan omruilen waarom niet (of moet je dan alles weer opnieuw instellen)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijdens bellen valt internet uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie