obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Livebox + Linksys WAG200G
Cypress
Ik heb de DNS settings opgezocht en het is me gelukt de xbox gedwongen verbinding te laten maken. Of het werkt is een tweede, dat kun je alleen online ervaren.

Een bridge is een zeer goed alternatief. Ik ben deze tegegokomen in de reis naar de oplossing van dit probleem, maar sinds ik een range expander had die op dat moment niet goed ingesteld stond heb ik die achterwege gelaten. Je hebt me in iedergeval op een idee gebracht. een alternatief dat altijd moet werken voor geen cent meer (als ik de range expander verpats)

Of de snelheid halveert weet ik niet, maar ik vertrouw het in ieder geval niet zo. Bovendien heb ik natuurlijk het liefst de snelste verbinding. Ik ga ondertussen eens opzoek naar informatie over een bridge.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox + Linksys WAG200G', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen : 9 22 aug 2013
Advertentie