obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Probleem met netwerk achter LiveBox
Richard

Quote

Het is toch niet zo dat je een cross cable moet gebruiken tussen livebox en router of tussen router en pc?

Neen dat hoeft niet. Maar hoe weet je dat dit een goede is?
Draai ze eens om, gebruik deze eens tussen Livebox en router en die andere tussen de router en de pc (die wat nu tussen router en livebox zit), toch even zeker weten.Smile


Greetings, Richard.
 
JB81
We gaan het toch maar wireless doen... Bedankt voor de hulp
 
Richard
Oke dat kan natuurlijk ook, succes alvast en v.w.b. de hulp, graag gedaan uiteraard!
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met netwerk achter LiveBox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Advertentie