obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Orange Telefonie wel of niet doen ?
Funnykareltje
Ik overweeg om Telefonie voor mijn vaste lijn te nemen van Orange.
Ik heb een Orange Family abonnement ( van de 20 Mb haal ik 4 Mb )

Ik hoor verschillende verhalen over Orange telefonie wat is jullie advies ???
Gewijzigd door Funnykareltje op 30 augustus 2007, 11:23
 
mesa57
Mijn advies is : voorlopig niet doen.
 
1984
Ik zou het ook niet doen,
Ik heb het zelf wel gedaan, en de problemen begonnen gelijk .die ik voorheen met Family en KPN niet had, maar zit er nu tot maart aan vast.Angry
 
Funnykareltje
Oké het is nu 2 tegen en 0 voor

zijn er ook nog voorstanders ????
 
Lizard
De voorstanders hebben meestal geen problemen en zul je niet zo snel op een forum zien.
 
h_henkie
Ik heb telefonie van orange. En ik ben er tevreden mee. Ik heb alleen de fout gemaakt om de lijn door orange over te laten nemen. Als dus mijn livebox er uit ligt ben ik niet meer per telefoon te bereiken. (ben nog een van de weinigen die geen mobiel heeft)
Tot nu toe heb ik nog geen storingen gehad oid. Smile
Ik heb meer moeite met de livebox en zijn beperkingen. Als er een deugelijk alternatief is dan zal ik een van de eerste zijn Cool
 
Funnykareltje
Oké dus het is het overwegen waard. Ik download wel veel ( Bittorent , Usenet ) heeft dat invloed op het bellen ??
 
rrozema
Ja, als je je volledige upload gebruikt, dan heeft dat zeker invloed op de kwaliteit van het bellen. Mogelijk zelfs zo veel dat gesprekken niet mogelijk zijn.

Aan de andere kant, ik heb zelf 1,5 jaar Orange telefonie gehad en vrijwel geen problemen gehad en heel goedkoop gebeld. Pas nadat ik geklaagd had dat de livebox instabiel was en er geprutst werd met mijn livebox, account-instellingen en dslam aansluiting in een poging daar iets aan te doen kreeg ik problemen. Het Telefonie lampje op de livebox ging niet meer aan. Ik heb na ruim 3 maanden helpdesk bellen, mailen, etc Telefonie helemaal opgezegd omdat ze het niet meer werkend kregen. Maar zoals gezegd: totdat er werd geprutst aan mijn lijn werkte het prima en goedkoop.

Wel heel belangrijk: laat Orange NIET je lijn overnemen. Dat levert je een grote besparing op als je weer weg wilt bij Orange, plus je hebt je kpn lijn nog om te bellen als Orange telefonie het niet (goed) doet.
Gewijzigd door rrozema op 31 augustus 2007, 16:41
 
Richard
Telefonie van Orange is wel aan te bevelen, bij mij werkt het perfekt, alleen zou ik NIET er voor kiezen om de lijn ook door Orange te laten overnemen.

Dus gewoon Orange telefonie naast je huidige KPN abo of eventueel het KPN abo om laten zetten van Belbasis naar Belbudget dat scheelt de helft.
Die tip geeft rrozema ook al en ik heb er zelf ook goede ervaringen mee.

Bij mij heb ik echter nooit problemen gehad met telefonie, behalve in het begin wat ruis en wat echo, maar ook dat al lang niet meer.

Greetings, Richard.
 
Funnykareltje
Oké ik heb mijn beslissing genomen , alles blijft bij het oude dus ik blijf gewoon bellen met Pretium , die ook mijn KPN abo heeft overgenomen. Het wordt dus geen Orange Telefonie !!

Ik blijf de ontwikkelingen in de gaten houden wie weet hebben de nieuwe modems betere resultaten. Ik hoop dat ik dan ook eenhogere downloadsnelheid kan halen.

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange Telefonie wel of niet doen ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie