obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Wat moet ik doen om mijn Livebox te updaten?
Kinsmir
Op dit moment "3202WNLB_22204E" op de livebox draaien.

En dat draait die all bijna een paar jaar volgens mij. Aangezien de router bijna 24/7 aan staat. Ik zal anders is morgen contact op nemen met online voor een oplossing.
Gewijzigd door Kinsmir op 23 augustus 2009, 12:16
 
TCP_IP
Ja ben ook benieuwd of ze de nieuwe firmware ook echt kunnen pushen naar je modem.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
steveno
Hier wacht ik ook nog steeds op de nieuwe firmware , zelf proberen dmv reset/of tijdje de stroom van de livebox halen werkt ook niet! Iemand een ander idee hoe de nieuwe firmware erop te krijgen?
 
TCP_IP
Bel de helpdesk eens, heb zo'n vermoeden dat ze dit voor je kunnen regelen. Weet het niet zeker.

Je kunt ook mailen, iemand postte onlangs het mail adres.
ksonb1@online.nl

edit:
Of stuur het Online Service Team even een berichtje Wink
Gewijzigd door TCP_IP op 28 augustus 2009, 00:03
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
digitalfrog
for the people stuck on 3202WNLB_22204E, what did the helpdesk do to allow you to receive the new firmware ?
Amsterdam Wild Nightlife PhotoBlog: http://www.digitalfrog.nl
 
murdock
Blijf maar 3202_2601D8 houden is er nog een manier om die geupdate te krijgen. heb modem al naar fabrieksinstellingen gezet. Nu wordt mijn download snelheid soms opeens een stuk minder zo rond de 700 terwijl ik altijd gewoon stabiel boven de 1400 haal. Hoop dus dat nieuwe firmware dit verhelpt!
 
Kinsmir

Quote

Rico Suave schreef:

Quote

Kinsmir schreef:
Op dit moment "3202WNLB_22204E" op de livebox draaien.

En dat draait die all bijna een paar jaar volgens mij. Aangezien de router bijna 24/7 aan staat. Ik zal anders is morgen contact op nemen met online voor een oplossing.


Hoi,

Ik heb die versie ook nog steeds. Is het bij jou inmiddels opgelost? Zo ja, hoe?

Gr,
Frank

Nog steeds hier geen oplossing, ik ben nog steeds aan het mailen naar online zelf.
Ik hoop dat het snel een oplossing komt, de internet/telefonie wordt met de dag slechter.
 
chrashoverraid
ik draai hier ook nog 3202WNLB_22204E, is er geen andere manier om te updaten, dan de helpdesk te bellen? want daar heb ik weinig zin in.
 
TCP_IP
Stuur een PriveBerichtje aan het Online Service Team Wink
Kost je niks en alsnog goed geholpen door 3e lijners !
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat moet ik doen om mijn Livebox te updaten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie