obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Is mijn snelheid goed?
Lutz
Moet je als klant niet al blij zijn met een deskundig monteur die je heeft aangesloten? Hij heeft je tenminste online gezet! Tenminste vroeger werkte online alleen met DSLAMs in de telefon centrale, en kpn dochter gebruikten wijkkasten met ingebouwde DSLAMs. Het voordeel van een DSLAM in de wijkkast is, dat de afstand tussen je flat en de DSLAM kleiner is, waardoor je een groter downloadsnelheid zal halen.

Ik zal nog eens het modem uitzetten en naar een minuut of zo weer aan. Misschien wordt de snelheid dan beter. Anders neem opnieuw contact op met online. Misschien kunnen hun nog wat verbeteren.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
aart_jan
Langzaam maar zeker kruipt mijn snelheid omhoog. Om een onbekende reden kreeg de modem geen trigger om in te trainen en bleef stug vasthouden aan 10Mbps. Nu zit ik na een week stapjes maken aan 33Mbps. Volgens de helpdeskmedewerkster moet ik dicht bij de theoretische snelheid van 50 Mbps gaan uitkomen.

Kortom, de weg naar snel internet is hobbelig, maar het einddoel in zicht!
 
Tiger
Beste aart_jan,

Heb jij ook de opening van dit topic door rrozema gelezen !!! zijn daar ook geen oorzaken genoemd die op jou verbinding van toepassing zijn !!!.
Het enigste wat ik gelezen heb is dat er een draadje verkeerd aangesloten was en helemaal niets over wat rrozema aangegeven had.
 
Lutz
En indien je nu heel brutaal even de modem van de netvoeding haalt, 5 minuten wacht en dan weer aanzet?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
aart_jan
:-) Die suggestie ga ik zeker nog even opvolgen. Inmiddels zit ik op 41 Mbps. Intrigerend wel hoe zoiets werkt en fijn in ieder geval dát het zo werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is mijn snelheid goed?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Advertentie