obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
GrabIt 1.7 Orange Newsserver snelheid ?
Reem0nN
Goedendag Cool..
IK heb al tijdje me livebox..
en ben er tevreden mee.
me internet is snel genoeg en het downloaden ook.
als ik speedtest doe heb ik 15-20 . gewoon vol dus.
Alleen het rare is.
Ik heb tijdje terug Grabit gedownload en FTD.
nu ben ik bezig met films en albums binnenhalen.
Gaat gewoon goed.
alleen heb maar een snelheid van 47-50 Kb/s
En dat vind ik nogal weinig Angry.
En wil geen payment server nemen want me orange server hoort genoeg snelheid te bieden dan dit lijkt me.

iemand oplossing alvast bedankt.
 
mesa57
Zonder pay server gaat dat niet lukken denk ik.
 
Lizard
Wat is de snelheid van de newsserver voor Orange abonnees?

Gaat dus zonder pay server inderdaad niet lukken.
 
zuiderling
Zonder Pay Server haal ik 400Kbyte/s op een 4 MBit lijn Smile

Hiervoor moet ik wel wat trucken uithalen:

1)maak 4 E-mail adressen aan op je orange account. Gebruik voor alle 4 hetzelfde wachtwoord.
Nu kun je 4 servers aanmaken in GrabIt die alle 4 naar Orange wijzen maar elk een ander E-mail adres als usernaam gebruiken.
Elke server kan 3 threads bevatten zodat je 12 draadjes naar de orange server hebt lopen die samen 4x50kb =200kb max halen.

Je moet ze nu 1 voor 1 laten connecten anders krijg je connection limit reached foutmelding.

2) zoek een duits adres met naam en meld je aan bij freenet.de


Na registratie kun je gebruik maken van de volgende servers: news.freenet.de // newsread0.freenet.de t/m newsread6.freenet.de

Je moet ook hier overal de username en password invullen.


Freenet heeft net als Orange een retentie van < 2 dagen. Mocht je dan nog een paar bestanden missen kun je ook nog gebruik maken van een prepaid newsserver.


Even voor de goede orde ik gebruik newsleecher, maar met GrabIt zou het ook moeten lukken.


Tip: Het meeste van het bovenstaande heb ik ooit gevonden op www.binaries4all.nl

Succes!
Gewijzigd door zuiderling op 05 september 2007, 09:48
 
rrozema
Ik gebruik newsbin pro, maar heb deze methode niet werkend kunnen krijgen. Ik krijg, ook op de accounts met een ander email adres, de 'connection limit reached' foutmelding.
 
zuiderling
Bij newsleecher kun je servers op pauze zetten op het moment dat je gaat connecten. Dit doe ik dan met 3 van de 4.
Nadat server 1 is begonnen met downloaden resume ik server 2. dan wacht ik weer en resume ik nummer 3. enz enz.

Als ik alle lijntjes tegelijk enable gaat het bij 3 goed en bij de rest mis. Na 5 minuten probeert newsleecher bij errors opnieuw te connecten. OP dat moment krijg ik 6 van de twaalf lijntjes werkend. dit ritueel herhaalt zich tot ik alle 12 lijntjes up and running heb.

Als ik tijd heb zal ik vanavond is kijken wat de preciese instellingen zijn.


 
zuiderling
thuis nog even gekeken niets raars meer gevonden
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GrabIt 1.7 Orange Newsserver snelheid ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Snelheid inperken? Huawei configuratie en problemen : 61 15 nov 2015
Advertentie