obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
problemen met verbinden EN bellen!
pet-r
hallo,
Ik heb vanmiddag mijn Livebox even gereset. Ik dacht dat dit makkelijk kon gebeuren nadat een vriend van mij bij de geavanceerde instellingen dns relay of zoiets heeft verpest.
Ik heb dus via 192.168.1.1 gereset. Nadat dit gebeurde kon ik op geen van mijn laptops noch mijn computer verbinden met de livebox.
Ik dacht toen ik stuur wel even een mailtje. Toen ik (via de verbinding van mijn buurman) op de orange site wilde inloggen stond er: " door een technische fout is het inloggen mislukt" OK dacht ik toen dan maar bellen. Toen ik mijn telefoon oppakte en het nummer intoetste werd er verteld :
" u bent niet bevoegd dit nummer in te toetsen "

ik ben ten einde raad kan iemand mij helpen? Het internet is ook heel belangrijk vooral voor mijn zoons die hun huiswerk enzovoort van de schoolsite af moeten halen.

mvgSmile
 
pet-r
als dit zo snel mogelijk gefixt word zal ik een gulle donatie doen aan deze site! alstublieft help me Sad
 
Wout
Druk het reset knopje in totdat de buitenste en de middelste branden (plus/minus 30 seconden voordat die kombinatie brand). Loslaten en nu start de LB weer op en is teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
 
pet-r
heeft niet geholpen Sad
 
pet-r
als iemand het mailadres van orange voor me kan vinden is dat heel erg welkom!Wink
 
pet-r
dat emailadres werkt niet Sad

Quote

Geachte heer, mevrouw, De e-mail die binnenkomt op dit e-mailadres wordt door ons niet meer gelezen. Op dit adres ontvangen we namelijk vooral e-mail die we niet kunnen beantwoorden, zoals bijvoorbeeld spam. We vragen u om op een andere manier contact met ons op te nemen. Hieronder vindt u een aantal manieren waarop wij te bereiken zijn, afhankelijk van de vraag of opmerking die u heeft. abonneeU bent al abonnee bij ons en u heeft een vraag over uw abonnement. Ga dan naar http://www.orange.nl/helpdesk. Daar vindt u alles over het gebruik van uw abonnement, hulp bij het oplossen van technische problemen en nog veel meer. Onderaan ieder resultaat vindt u bovendien de optie 'stel je vraag'. Hiermee kunt u uw vraag sturen naar een medewerker van onze klantenservice. Om gebruik te maken van deze optie logt u in met uw (hoofd) e-mailadres en wachtwoord. U vindt deze gegevens in de bevestigingsbrief van uw abonnement. nog geen abonneeU bent nog geen Orange abonnee en u wilt informatie over een van onze producten of diensten. Ga dan naar http://www.orange.nl/belmij en laat uw gegevens achter. Onze verkoopafdeling neemt dan zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Wilt u liever direct telefonisch contact met ons? Ga dan naar http://www.orange.nl/contactinformatie voor onze telefoonnummers. Met vriendelijke groeten,Orange Nederland Breedband BV
 
1984

Quote

Wout schreef:
Druk het reset knopje in totdat de buitenste en de middelste branden (plus/minus 30 seconden voordat die kombinatie brand). Loslaten en nu start de LB weer op en is teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Reset de Livebox:
• haal de stekker van de Livebox uit het stopcontact
• wacht tot de stroom van de Livebox is en doe de stekker weer in het stopcontact
• druk de RST knop in. De lampjes bovenop de Livebox gaan nu één voor één branden
en daarna kort allemaal tegelijk
• laat de RST knop los zodra de twee buitenste en het middelste lampje gaan branden
 
rrozema
Let goed op welk knopje het 'reset' knopje is. Het zit op een heel onhandige plek, als je pech hebt zit het net onder het haakse voedingstekkertje en zie je het over het hoofd.

En als je er echt niet uit komt, dan moet je je pc netwerk instellingen even veranderen: verander het dns server adres van 'automatisch een dns server adres laten toewijzen' naar 'De volgende dns server adressen gebruiken' en vul de volgende ip nummers in in de beide vakjes daaronder:
194.134.5.5
194.134.0.97
Je kunt dan weer gewoon het internet op, zonder de dns relay te gebruiken.
 
pet-r
ik heb ze evnen gebeld net... blijkt dat ze mijn connectie hebben afgesloten... heb ze toen even gevraagd waarom zeiden ze dat ik een betalingsachterstand heb. ik heb ze zovaak al verteld dat door een eerder failliesement geen automatische incasso kan gebruiken en dat ze acceptgiros of iets dergelijks moeten sturen.. doen ze maar niet. kan me mailbox ook niet openen dus kan hn mails eroverr ook niet lezen. allemaal uitgelegd en ze zeggen nu dat ze het gaan oplossen..
 
pet-r
oke newsflash. netjes betaald abo doet het weer
telefoon doet het wel amar internet niet :S heb al 3 x gereset maar wil gewoon neit lukken. hulp graag?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met verbinden EN bellen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie