obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Hoe FTP gebruiken om freecom netwerkschijf van buiten af te bereiken
rrozema
je kunt ook ftp://192.168.1.13:21 openen in internet explorer.
 
mesa57

Quote

rrozema schreef:
je kunt ook ftp://192.168.1.13:21 openen in internet explorer.

Volgens mij werkt dat alleen met passive ftp.
 
Richard
Janeiro heeft mi nog per pm benaderd.
Het blijkt dat als hij bij de buren zit en in de browser zijn domeinnaam in typt komt hij in de configuratie van de Freecom en dat lijkt me niet de bedoeling dus dat zou ook afgeschermd moeten worden lijkt me.

Greetings, Richard.
 
janairo
Maar hoe moet ik dan wel in de hd komen
Ik gebruik nu cuteftp wat moet ik daar dan invullen mijn publieke ip?

Ik begrijp er nu niks meer van
In mijn configuratie van mijn hd kom ik wel maar dat wil ik niet
hoe moet ik het dan wel doen?ShockShockShock

Please help me!!!!!ShockShock
 
mesa57

Quote

janairo schreef:
Maar hoe moet ik dan wel in de hd komen
Ik gebruik nu cuteftp wat moet ik daar dan invullen mijn publieke ip?

Cuteftp is prima. Maar als je het draait op je eigen pc moet je het lokale ip adres van je HD invullen, dus 192.168.1.13
 
janairo
maar dat is als ik in mijn eigen netwerk ben
Ik wil erin komen als ik op een andere lokatie ben.

Moet ik dan de lokale ip invullen of het publieke of moet ik nog iets instellen in mijnLB

zo heb ik het ingesteld verder heb ik niks meer gedaan

freecom hd
ip adres 192.168.1.13
port21 naar port 21

http
ip adres 192.168.1.13
port 80 naar port80



 
mesa57
Op een andere lokatie moet je het ip adres wat je vind op www.myip.nl invullen, dus je externe ip adres. En die forward van poort 80 moet je verwijderen, anders kan iedereen in je HD configuratie.
Gewijzigd door mesa57 op 27 september 2007, 20:36
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe FTP gebruiken om freecom netwerkschijf van buiten af te bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen apparatuur gebruiken Huawei configuratie en problemen : 7 11 okt 2017
Internetten binnen en buiten de EU Algemeen : 3 18 jun 2017
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5 Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 20 12 jul 2014
Huawei hg655d als bridge gebruiken Huawei configuratie en problemen : 7 14 jun 2014
Advertentie