obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
omzetten adsl go naar family
murdock
Hey weet iemand hoelang het duurt (als alles goed gaat...) het overzetten van het ene abbo naar het ander dus van wanadoo go naar wanadoo family...

ook zie ik bij status voltooid staan maar dat is nog van mijn ouder abbo duurt dit even voor het bijgewerkt is of niet... of ben ik gewoon ongeduldigWink
Gewijzigd door murdock op 15 mei 2006, 15:18
 
Valmont
3 weken ongeveer.
 
murdock
oke thx maar wat ik wel raar vind is dat de status nog steeds op ouwe abbo staat je zou tog zeggen nadat het aangevraagt is dat dat ook gelijk bij adsl status checker staat... of duurt dat ook ff... mischien ongeduldig hoor maar wil zeker weten dat het goed gaat... door die verhalen over dat ze lang zonder internet zitten enzo...
 
Valmont
In 99% gaat het gewoon vlekkeloos, maar deze mensen hoor je niet.
Je kunt een keer de helpdesk bellen om te vragen of de DSLAM (Wanadoo domein binnen een wijkcentrale) in orde is. Als er niks mee is (zoals overcapaciteit) dan duurt het gewoon 3 weken.
Gewijzigd door Valmont op 15 mei 2006, 20:20
 
trapm
Ik zie bij mijn status check zowel mn oude abo...van jaren geleden.. staan alsook mijn nieuw aangevraagde abo.

Ik ben bezig met de overstap van Tiscali naar Wanadoo.
Heb in een grijs verleden al eens een Wanadoo ADSL abo gehad...dat liep toen via KPN en kostte iets van Ç52 ofzo.
De gegevens van dßt abo zie ik dus nu nog steeds.

Wanadoo ADSL Statuschecker
Geachte Wanadoo abonnee,

U hebt in het verleden meerdere ADSL abonnementen aangevraagd.
Geeft u s.v.p. hieronder aan van welke aanvraag u de status wil bekijken:

uw aanvraag voor Wanadoo ADSL Go, Lite, Basic of Plus
uw aanvraag voor Wanadoo ADSL Family


Klik ik vervolgens op de bovenste regel dan is de status :

Opheffing van uw ADSL-lijn
Uw opheffingsverzoek is doorgevoerd door KPN. De facturatie van uw ADSL-abonnement wordt hiermee tevens be?indigd.


En die van de onderste regel:
Opleverdatum bekend
Uw ADSL-verbinding zal rond 24-05-2006 opgeleverd worden. Rond deze datum zult u tevens het modempakket thuis ontvangen.


Aangevraagd had ik mn nieuwe lijn op 8 mei jl (vandaag zijn de 7 dagen bedenktijd voorbij en veranderde 'spontaan' de status Wink
Ik maak gebruik van dezelfde gegevens als die ik gebruikte met mn eerdere ADSL Basic abo. Heb alleen een nieuw telnr.

Hopelijk help dit je.
 
murdock
ja thx zal dus gewoon ff afwachten en het zal wel goed gaan en het is idd ook waar dat je bijna nooit hoort van mensen dat ze geen problemen hebben je hoort vaker de mensen die wel problemen hebben dus lijkt het als of heel veel mensen problemen hebben maareh thxSmile
 
Puma
ken 5 mensen die ook probleemloos zijn geemigreerd naar wanadoo. binnen 3 weken en ze klagen niet.
 
Valmont
Alle datums bij oplevertijden mogen nooit en te nimmer gezien worden als garanties!

 
trapm
Ik ga ervan uit dat ALS men een harde datum noemt, zoals in mijn geval, dat w?l DE datum is waarop men eea gereed heeft.
Anders zal men de formulering moeten aanpassen.
 
Valmont
Ik vind persoonlijk dat de formulering aangepast moet worden. Dat gebeurt dus niet kennelijk. Jij zit hier en leest mee weet nu dat alle datum/tijden geen geranties zijn. Houdt er rekening mee als het voor jou van toepassing is. Ik meld slecht nieuws - zoals dit - niet voor mijn lol maar voor jullie.
Gewijzigd door Valmont op 16 mei 2006, 16:18
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'omzetten adsl go naar family', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Advertentie