obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Orange wordt vandaag officieel T-mobile
maryloe
Orange wordt vandaag officieel T-mobileVandaag komt de officiele mededeling dat orange t-mobile wordt.
Ik heb dit uit zeer betrouwbare bron.
Mijn man dus die voor Orange al jaren had gewerkt en net zelf de overname door ericsson heeft meegemaakt dit betrof de gehele technische dienst
we hebben zelf ook onzekere tijden dus wilde dit gewoon ff kwijt :-)
Want ook voor ons staat niets meer vast nu?
Een ding weet ik wel we gaan over op het cyclamen kleurtje hier :-)
iedereen die klant is bij orange krijgt vandaag de mail binnen zeggen ze he !!!!!! dus hang me daar niet aan vast.
om 11 uur krijgt eerst het personeel meer info dus daarna zal het wel naar buiten gebracht worden.
Grtzzz Maryloe
 
mesa57
Sterkte !
Overigens blijft Orange business services gewoon bestaan.
Gewijzigd door mesa57 op 28 september 2007, 09:33
 
Lizard
Staat nu ook op meerdere sites:

Tweakers.net: T-Mobile koopt Orange Nederland voor 1,3 miljard euro
Nu.nl: France Télécom rondt verkoop Orange af
Orange.nl: verkoop Orange Nederland
Gewijzigd door Lizard op 28 september 2007, 10:47
 
spatieman
maw.
ze gaan de nu de shit en ellende T-Mobile de keel af duwen.
kijken hoelang dat nu goed gaat,

maar aan de andere kant.
betekend hopelijk dat ik nu wel voor mijn geld wel onbeperkt internet op mijn GSM heb..

 
Wanabo
Net per email binnen;

Quote

Verkoop Orange Nederland aan T-Mobile

Geachte klant,

Zoals u wellicht heeft gelezen of gehoord, hebben Orange en T-Mobile in de afgelopen maanden onderhandelingen gevoerd over de verkoop van de bedrijfsactiviteiten van Orange Nederland aan
T-Mobile Netherlands. Vanochtend is door beide bedrijven bekend gemaakt dat de verkoop definitief is.
Dit betekent concreet dat de activiteiten van Orange (mobiel en breedband) in Nederland voortaan onder directe verantwoordelijkheid van T-Mobile Netherlands vallen.

Voor u, als klant van Orange, verandert er op de korte termijn niets. Onze dienstverlening en bedrijfsvoering, voor zowel internet als telefonie, zetten wij onverminderd voort. Internetabonnementen blijven gelijk, net zoals emailadressen, telefoonnummers en ieders persoonlijke homepage. Orange blijft ook gewoon bereikbaar op het gebruikelijke telefoonnummer voor de helpdesk en klantenservice.

Zodra er belangrijke ontwikkelingen voor u plaatsvinden, zullen wij dit direct bekend maken. Kijk voor het laatste nieuws ook regelmatig op www.orange.nl.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Ik heb het ook binnen gekregen, en was al aan het denken om nu al over te gaan stappen.

Feitelijk heeft men namelijk een contract met Orange en niet met T-Mobile. Dat Orange zijn zaken verkoopt is zaak van Orange, echter daar hoeven de klanten niet mee akkoord te gaan, of er nu zaken wijzigen of niet.
Juridisch gezien is het dus mogelijk om met ingang van onmiddellijk het abonnement te beeindigen.

Van de anderen kant durf ik niet goed, want ik wil liever een tweede lijn hebben voor Alice, die moet dus eerst aangelegd worden, de aanvraag duurt even en kan stagneren dus nja... misschien dat ik toch netjes mijn contract uit zit.
Weet het nog niet zeker, maar zeker is wel dat er snel beslist zal moeten worden anders kun je niet meer opzeggen. Ik weet niet precies welke termijn er bestaat binnen welke je gehouden bent om bij zo'n wijziging op te zeggen.

In elk geval ben ik zo eens van een GSM abo afgekomen.Smile

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Ik weet het niet, bij veranderingen in de voorwaarden bij @home werd er ook geroepen dat je dan je abo op kon zeggen. Dit kan inderdaad als de voorwaarden zeer nadelig uitvallen (discussie punt wat is zeer nadelig). @home stelde echter dat de gewijzigde voorwaarden niet nadelig waren, maar slechts een verduidelijking. In zo'n situatie moet een rechter een uitspraak doen. Maar welke consument wil dat aanzwengelen? En daar gokt @home juist op.

Deze ervaring rijker, denk ik dat T-mobile zegt; "We hebben het bedrijf wel overgenomen, maar aan uw contract veranderd er niets, dus uitzitten".
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
OrangeExpert
Richard,

Ik weet zeker dat je niet van je abo af komt. Wettelijk moeten ze de zelfde dienstverlening leveren en heb je gewoon een contractuele verplichting. Alleen bij nadelige wijzigingen kan je je beroepen op de AV.

Dus nog even uitzingen vrees ik. Succes
 
meegja
Het is op het ogenblik nog niet mogelijk om per direct én kosteloos van Orange af te komen. Het mailtje wat ook ik heb gehad (ik heb ADSL Family) is alleen een mededeling zonder datum erbij van wanneer Orange daadwerkelijk T-Mobile wordt. Zolang de Orange AV nog van toepassing zijn, is er geen grond om de overeenkomst te beëindigen.

Echter, zodra je een schrijven ontvangt dat per die-en-die datum je wordt overgenomen door T-Mobile (of wie het ook wordt wbt ADSL) en dat op die datum dus ook de AV van die provider ingaat, dan pas kan je contract beëindigen. In de Orange AV staat ".... dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden." ... hier valt dus ook het veranderen van provider en AV onder daar dit een wezenlijke verandering is.

Menno
 
Richard

Quote

Het is op het ogenblik nog niet mogelijk om per direct én kosteloos van Orange af te komen.

Geen datum? Ik weet het niet, dit stond in het mailtje:

Quote

Dit betekent concreet dat de activiteiten van Orange (mobiel en breedband) in Nederland voortaan onder directe verantwoordelijkheid van T-Mobile Netherlands vallen.

Het "voortaan" is te vertalen als "vanaf nu".

Maarja, het kan in deze opzet wel een gevecht worden om er onder uit te komen. Mijn GSM provider deed toen ook moeilijk, maar kon het juridisch ook niet waar maken.
Het is derhalve inderdaad wel verstandiger te wachten tot er eventueel meer nieuws is. Had ik zelf sowieso al besloten omdat er momenteel toch wat opleveringsproblemen met Alice schijnen te zijn en naar verwachting is dat over een paar maanden wel weer beter en ik hoef zelf nog maar tot eind maart, dus dat valt nog mee.Smile

Bedankt voor je aanvulling!
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange wordt vandaag officieel T-mobile', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Internetverbinding wordt steeds slechter Algemeen : 10 31 mrt 2015
T-Mobile verkoopt Online aan Canal Digitaal Algemeen : 4 10 aug 2014
TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5 Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 20 12 jul 2014
Advertentie