obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
nwe firmware?
Frank
Hoi
net terug van vakantie zag ik mijn modem knipperen en constateer ik dat mijn snelheid van 9.8MB naar 0,5 tot 1,5 Mb is gegaan.
Hebben anderen ook die ervaring?
ik heb nu de 2204E-versie
Frank
Gewijzigd door Frank op 04 oktober 2007, 20:43
 
Richard
Het kan wel eens helpen om even verder te kijken of er al niet een soortgelijke post aanwezig is.
Die is er, iets lager dus het beste kun je daar ook je ervaringen schrijven, daar is iemand met een soortgelijke ervaring die een deel van de snelheid weer terug kreeg door op een rustig moment de box te resetten.
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=1548

Dit draadje sluiten we, dan kan in dat andere topic de zaak een beetje bij elkaar gehouden worden.Smile

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nwe firmware?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie