Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Zoveel keren per dag spontaan uit/inloggen van de Lb
|
|
jokercam5 |
Geplaatst op 10 October 2007, 23:20
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 10 Oct 2007 |
Hallo,...misschien dat iemand weet hoe ik dat kan verhelpen? Gebeurt zo'n 6 keer per dag dat mijn Lb spontaan een klik geeft en uit zijn eigen uit en weer in gaat loggen. Dit is zeer storend omdat ik soms met belangrijke dingen bezig ben,en is ook zeer hinderlijk. ook blijft mijn @ lampje branden,geloof niet dat dat de bedoeling is? Verders heb ik pc geform/nieuwe ''legale''xp erop,laatste updates,etc. Ook laatste firm Lb. Hoop dat iemand mij kan helpen! Bvd Dennis |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zoveel keren per dag spontaan uit/inloggen van de Lb', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Help ik kan niet inloggen | Helpdesk | : 4 | 29 Apr 2015 |
Kan niet meer inloggen in Online.Webmail | Helpdesk | : 12 | 13 Apr 2015 |
Ik kan me niet inloggen op Online?? | Helpdesk | : 2 | 28 Mar 2015 |
inloggen modem | Huawei configuratie en problemen | : 16 | 21 Jul 2014 |
Advertentie