obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
verkeerde abonnementsgegevens
fila996
hallo
heb eind september me geabonneerd in de orangeshop voor
orange adsl & telefonie basis, snelheid tot 4 mbit/s / 1024, letopword in november verhoogd naar 8 mbit/s / 1024mbit/s.
een paar weken daarna krijg ik de bevestigingsbrief waarin staat
orange adsl tot 2mbit/s / 512 mbit/s , word in november verhoogd
naar 4 mbit/s / 1024 mbit/s
heb vrijdag geinstalleerd, alles werkt tot nog toe goed , alleen de snelheid is rond de 2 mbit/s.
hierop heb ik orange gebeld hoe dit zit . De medewerker zei dat ik de 4 mbit/s zou moeten kunnen halen volgens hun gegevens.
hij heeft geken of ik alles goed heb aangesloten, de instellingen van de livebox waren ook goed.
dat ik de 8 mbit/s wel niet zal halen is niet zo erg maar de 4 mbit/s had ik wel graag gehad.
de medewerker kon mij niet verder helpen, moest maar afwachten tot begin december.
wat nu ?
 
zerotec
Hallo,

Ik heb dat ook, hetzelfde verhaal als jou !
Alleen had ik het afgesloten bij belcompany.
Ik heb ze nu aansprakelijk gesteld tot eind december.
Dan stuur ik alles retour.
Ik sta in mijn recht volgens het het juridisch loket
http://www.hetjl.nl/hetjl/
 
zerotec
Update!

Vandaag contact gehad met een jurist van mijn rechtsbijstandverzekering en "consuwijzer", deze laatste sturen het door naar de Opta.

kortom, ik heb Orange nu net voor de laatste keer gebeld (optie opzeggingen)

Gezegt dat het contract niet deugt.
Tevens vermeld dat mijn jurist er mee aan de gang gaar en dat het naar de Opta gaat.

Oplossing:
Alstublieft nog even wachten, binnen een paar dagen een oplossing, zo niet, kunt u het per direct opzeggen.
We hebben het al meer gehoord hier op de afdeling, het klopt dat het niet juist is.
 
MR
Bij mij precies hetzelfde, ik heb mij van Wanadoo ADSL lite in oktober laten omzetten naar Orange ADSL Extra van max 20 MB. Ik krijg een bevestiging voor een maximale download van 4 MB en een prijs die niet afgesproken is. Bij navraag hoor ik: "Meneer, het staat hier in het systeem goed hoor, maakt u zich geen zorgen." Maar als ik vraag om een mailtje of een uitdraai van die gegevens dan kan dat niet. "Dat gaat via een andere afdeling..." en die is blijkbaar voor alle afdelingen van Orange zelf zelfs onbereikbaar! Maar ik heb geen poot om op te staan, want ik heb de afspraken die via de telefoon zijn gemaakt niet op papier en als het aan Orange ligt, krijg ik die ook niet, ondanks dat ze daar wettelijk toe verplicht zijn. Het is een grote chaos daar. Ondertussen heb ik na bijna drie maanden nog steeds de snelheid van mijn Adsl-lite em schrijft men nog steeds het verkeerde bedrag af.
Gewijzigd door MR op 30 december 2007, 15:26
 
MrBean
Ik heb deze week telefonisch mijn ADSL-lite verbinding laten upgraden naar ADSL Extra - volgens de website van Orange zou dit 20Mbit/s moeten zijn (maximaal) in de bevestigingsbrief (van 28 dec) staat: .. tot 4 Mbit/s / 1024 Kbit/s
Let op: in november 2007 wordt de snelheid verhoogd naar 8 Mbit/s downstream / 1024 Mbit/s upstream.


Opmerkingen van mij:
1. de brief dateert van 28 dec en er staat nog steeds dat ze in november gaan upgraden.
2. ik les net dat de upstream 1024 Mbit/s wordt GrinIs uiteraard een tikfoutje van Orange, zal ik ze daar op wijzen Wink

Er was met mij 23,95 euro afgesproken, in de bevestiging staat nu 22,95 euro ?!

Ik zal ze meteen mailen dat deze overeenkomst niet conform de afspraak is en laat hier nog wel weten hoe het afloopt.
 
Tiger

Quote

MR schreef:
Bij mij precies hetzelfde, ik heb mij van Wanadoo ADSL lite in oktober laten omzetten naar Orange ADSL Extra van max 20 MB. Ik krijg een bevestiging voor een maximale download van 4 MB en een prijs die niet afgesproken is. Bij navraag hoor ik: "Meneer, het staat hier in het systeem goed hoor, maakt u zich geen zorgen." Maar als ik vraag om een mailtje of een uitdraai van die gegevens dan kan dat niet. "Dat gaat via een andere afdeling..." en die is blijkbaar voor alle afdelingen van Orange zelf zelfs onbereikbaar! Maar ik heb geen poot om op te staan, want ik heb de afspraken die via de telefoon zijn gemaakt niet op papier en als het aan Orange ligt, krijg ik die ook niet, ondanks dat ze daar wettelijk toe verplicht zijn. Het is een grote chaos daar. Ondertussen heb ik na bijna drie maanden nog steeds de snelheid van mijn Adsl-lite em schrijft men nog steeds het verkeerde bedrag af.

Vreemde zaak als je toch een afspraak gemaakt hebt of het nu mondeling of schriftelijk is laat je toch de afschrijvingen storneren (terug boeken) dan krijg je misschien wel waar je om gevraagd hebt.

Tiger
 
MrBean
Update:
Inmiddels gaat Orange gewoon door met het uitvoeren van hun abonnement. Op mijn mail en brief heb ik geen reactie ontvangen.
Heb gister een ADSL modem ontvangen (waar ik niet om gevraagd heb ) Komende week stuur ik deze per post retour met een brief erbij.
Dit weekend krijg ik een extra aansluiting bij de buren, zodat als straks Orange de stekker eruit trekt, ik toch de beschikking hou over internet.
Ga tevens op zoek naar een nieuwe internet access provider.
En uiteraard zal ik maandag de bank even bellen om alle betalingsverkeer met Orange te blokkeren.
Wellicht wordt er dan iemand wakker bij Orange.
Gewijzigd door MrBean op 19 januari 2008, 14:44
 
zerotec
Ik had presies hetzelfde
Ik ben er nu vanaf gelukkig !

Hoe?

Lees mijn berichten in "snelheid november" (laatste pagina's)

:p
 
guus
Ik tip je Alice aan MrBean. Als het tenminste bij jouw beschikbaar is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verkeerde abonnementsgegevens', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
HG655D en standaard verkeerde landcode (CA = Canada) ook als Nederland (NL) is ingesteld Huawei configuratie en problemen : 5 09 dec 2013
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk : 2 04 okt 2013
Oplevering niet gelukt; verkeerde ISRApunt/aderpaar Opleveringsproblemen : 3 16 jan 2012
KPN monteur sluit verkeerde aders aan Opleveringsproblemen : 7 15 jun 2009
KPN verkeerde postcode Opleveringsproblemen : 2 17 jun 2008
Advertentie