obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Bereikbaarheid forumsite
Tiger
Ik heb het probleem dat de forumsite niet altijd direct bereikbaar is en het is wisselvallig door de dag heen.
Vanmorgen geen probleem maar vanmiddag na het opstarten van de laptop 3x achter elkaar na het klikken op de link die ik bij de favorieten heb staan kreeg ik iedere keer de melding kan de server niet bereiken zijn er meerdere leden die dit ook hebben!!!

groeten Tiger
 
Funny2k
Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb om de site te benaderen. Voorzover ik merk ik hij de hele dag door goed benaderbaar.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
hier ook. vat dit niet op als een aanval ofzo (dat wij vinden dat je liegt ofzo) maar ik heb op meerdere tijdstips deze forum kunnen bereiken.

forum heeft in het begin wel even uitgelegen maar voor zover ik het weet, was dat de enige keer.
 
Wanabo
Heb hier soms zelf ook wel eens dat het wat langer duurt. 's avonds rond spitstijd, dan is soms de site via proxy.wanadoo.nl:8080 niet te bereiken. Zonder proxy echter wel.

Heb wel getracht de site sneller te maken (paar dagen geleden na chat met Tiger). Alle overbodige panelen die niet geactiveerd waren er uitgegooid. (bleek dat die toch dingen laden van internet) Een voorbeeld, ik had een paneeltje met nieuws, deze uitgezet maar toch werd er met de bron (nieuws) contact gezocht. Alle shouts ouder dan 10 dagen verwijderd. (Om de database te verkleinen) Zelf kreeg ik wel de indruk dat het sneller is geworden.

Tiger heb je deze problemen ook met andere sites??
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tiger

Quote

Senoer schreef:
hier ook. vat dit niet op als een aanval ofzo (dat wij vinden dat je liegt ofzo) maar ik heb op meerdere tijdstips deze forum kunnen bereiken.

forum heeft in het begin wel even uitgelegen maar voor zover ik het weet, was dat de enige keer.


voel mij helemaal niet aangevallen hoor had dit probleem al eerder bij Wanabo kenbaar gemaakt zoals hij ook zelf aangaf maar wilde dit toch kenbaar maken in dit forum omdat ik dit toch vaker heb gehad en wilde uiteraard weten of meer leden hier last van hebben.

groeten Tiger
 
mecheltje
Ook ik kan regelmatig dit forum niet bereiken en krijg dan de melding dat de server niet gevonen kan worden.
Dit komt vooral tijdens de spitsuren op het internet voor.
Heb geen proxy aanstaan.
 
Richard
Ik heb hem soms ook wel, dan lijkt het alsof ie hapert, maar mijn verbinding is zo snel dat het slechts sporadisch voor komt. Vandaar dat ik aan Wanabo ook aangegeven heb hiervoor niet echt geschikt te zijn als testpersoon voor deze onderbrekingen.
Greetings, Richard.
 
Wanabo
Hoster vannacht gemaild en vanochtend al antwoord. Het zou niet bij hun liggen. Blijf het echter melden om een vinger aan de pols te kunnen houden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bereikbaarheid forumsite', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
bereikbaarheid Algemeen : 2 06 jul 2014
Wat is aan de hand met deze forumsite Algemeen : 8 13 sep 2009
Forumsite weer niet bereikbaar Algemeen : 2 20 aug 2008
forumsite onbereikbaar Storing [Speedtouch 706(WL)] : 4 14 mei 2007
Forumsite openen Livebox meer apparaten aansluiten : 11 26 apr 2007
Advertentie